logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Change Serviceplan z kampanią antysmogowego filtra BMW

  PR 12.01.2018, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, agencja Change Serviceplan należąca do Group One przygotowała specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW. Jej celem jest pokazanie, że marka BMW przyłącza się do walki ze smogiem – wprowadzając nowy filtr dostarcza konsumentom radości z lepszej jakości powietrza, ale także wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko. Do zadań agencji należało opracowanie strategii kampanii oraz poszczególnych kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-change-serviceplan-z-kampania-antysmogowego-filtra-bmw,35100,artykul.html

BMW mocno stawia na zrównoważony rozwój. Tylko w 2017 roku wprowadziła na rynek ponad 100 000 pojazdów z napędem elektrycznym. W ofercie ma także silniki wysokoprężne z najnowocześniejszą technologią Euro 6 zmniejszającą emisję CO2. BMW dokłada wszelkich starań, aby zostać najbardziej innowacyjną i zrównoważoną firmą w branży motoryzacyjnej, tworząc wartość dodaną zarówno dla środowiska jak i społeczeństwa.

Zrównoważony rozwój to część nas tak samo jak radość z jazdy. Wraz z BMW i jako pierwszy producent w Niemczech jednoznacznie weszliśmy na drogę elektrycznej mobilności – powiedział Prezes Zarządu BMW AG, Harald Krüger. Jesteśmy przekonani, że mobilność przyszłości, przy całej emocjonalnej stronie i przy radości z jazdy, może być tylko mobilnością zrównoważoną. Idziemy tą drogą konsekwentnie i z maksymalną prędkością. Żaden z liczących się konkurentów nie ma w tej chwili tak wielu zelektryfikowanych samochodów na drogach jak my.

Marka wprowadziła właśnie filtr antysmogowy BMW Fine Dust Filter. Dzięki rewolucyjnej, potwierdzonej przez badania technice filtrowania (PM 10 do 99,5%, PM 2,5 do 70%) szkodliwe cząstki wewnątrz auta zostają ograniczone do absolutnego minimum, a pasażerowie mogą cieszyć się czystym powietrzem.

Kampania "Czysta radość z jazdy"

Chcąc odpowiedzieć na narastający problem smogu w Polsce, marka BMW zaprezentowała nową lokalna kampanię. Jej przygotowanie powierzyła agencji Change Serviceplan, która należy do Group One. Głównym hasłem kampanii jest "Czysta radość z jazdy", a wśród jej celów, oprócz wsparcia sprzedażowego nowego produktu, wymienić można budowanie wizerunku brandu, który wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko.

Agencja Change Serviceplan jest autorem strategii oraz kreacji kampanii. To pierwsza tak duża, w 100% zrealizowana lokalnie produkcja w ramach współpracy agencji z BMW. Kampania jest prowadzona w social mediach. Powstały w jej ramach spot wyreżyserował Szymon Pawlik. Autorem zdjęć jest Kajetan Plis a muzykę skomponował polski producent muzyczny Duit. Produkcją zajęło się studio Papaya Films. Spot wideo jest emitowany w internecie od 11 stycznia 2018 r.

Źródło: Change Serviceplan

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764