logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Facebook testuje moduł wiadomości lokalnych

   12.01.2018, przeczytano 890 razy

Facebook testuje moduł służący do wyświetlania wiadomości i wydarzeń lokalnych. Obecnie funkcja dostępna jest jedynie dla lokalizacji w USA i jest częścią inicjatywy koncernu na rzecz poprawy jakości treści w serwisie - poinformował serwis Recode.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/facebook-testuje-modul-wiadomosci-lokalnych,35103,artykul.html

Funkcja "Today In" jest obecnie testowana w sześciu miastach Stanów Zjednoczonych, między innymi - w Nowym Orleanie.

Życzeniem Facebooka jest, aby ludzie, którzy mieszkają na obszarach, w których nowa funkcja serwisu jest dostępna, mogli za jej pomocą uzyskiwać dostęp do informacji pochodzących od lokalnych wydawców, ostrzeżeń od miejscowych władz, czy zapowiedzi ważnych wydarzeń ze świata kultury, sportu i polityki.

Sekcja "Today In" będzie wypełniona informacjami, które zbudowane będą na bazie działania algorytmów sztucznej inteligencji. Wydawcy, od których treści pojawią się w "Today In", będą wcześniej musieli być zweryfikowani i zaaprobowani przez dział Facebooka odpowiedzialny za współpracę z mediami, nadzorowany przez związanego wcześniej z NBC Campbella Browna.

Moduł "Today In" to kolejna funkcja związana z dostarczaniem informacji, która jest częścią wysiłków Facebooka zmierzających w stronę oczyszczenia serwisu z fałszywych, bądź mylących treści. Weryfikacja wydawców powinna wspomóc walkę z dezinformacją w serwisie - mówią przedstawiciele firmy.

Źródło: Kurier PAP

www.kurier.pap.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764