logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remacongress 2018: Bieniek, Korzeniowski, Malajkat

   13.01.2018, przeczytano 871 razy
ilustracjastrzałka

Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do poszerzania i zdobywania swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 7 do 9 lutego 2018 roku organizator przygotował dla Państwa cykl prelekcji prowadzony przez ekspertów, którzy na pewno Państwa zainspirują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remacongress-2018%3A-bieniek%2C-korzeniowski%2C-malajkat,35104,artykul.html

W ramach RemaCongress swoje prelekcje wygłoszą zaproszeni goście:

  • Generał Mieczysław Bieniek przedstawi temat: Budowanie silnej kultury organizacyjnej: misja, wizja i wartości firmy a znany aktor filmowy i teatralny

  • Czterokrotny mistrz olimpijski Robert Korzeniowski opowie jak kroczyć Od zwycięstwa do mistrzostwa czyli o dylematach w drodze na Olimp.

  • Wojciech Malajkat zaprezentuje Profesjonalne wystąpienia publiczne, techniki aktorskie oraz indywidualne podejście do różnych typów odbiorców.


Szczegóły wraz informacją o rejestracji na te wydarzenia, cenach biletów oraz formularzem zgłoszeniowym znajdziecie Państwo na stronie remadays.com w zakładce RemaCongress w dziale dla Zwiedzających.

Organizator zachęca również do udziału w ogólnodostępnych, bezpłatnych prelekcjach. Tematyka wystąpień jest urozmaicona. Wykłady będą poświęcone zarówno branży reklamowej jak i poligraficznej. Prelekcje podczas RemaCongress powinny być obowiązkowym punktem na targach RemaDays dla handlowców, managerów oraz pracowników przedsiębiorstw uczestniczących w targach.

Targi RemaDays Warsaw 2018 objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764