logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integrated Systems Europe 2018: Targi rozpoczęte

   06.02.2018, przeczytano 1078 razy
ilustracja

Integrated Systems Europe to jedno z największych na świecie wydarzeń w branży audio-wideo. Ze względu na rosnący udział technologii z segmentu digital signage targi stały sie także istotnym wydarzeniem dla rynku reklamy wizualnej. Coroczna czterodniowa impreza odbywa się w RAI Amsterdam - Holandia, w dniach 6-9 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integrated-systems-europe-2018%3A-targi-rozpoczete,35347,artykul.html

Na targach ISE 2018 wystawcy zaprezentują najnowszą technologię, produkty i rozwiązania, adresowane zarówno do zawodowców jak i klientów końcowych. Uczestnicy mogą korzystać z obszernego programu edukacyjnego i szkoleniowego opracowanego przez AVIXA i CEDIA. Szkolenia uzupełnia bardzo bogaty program konferencji, wystąpień oraz pokazów.

W targach bierze udział ponad 1200 wiodących dostawców technologii i rozwiązań. Ekspozycja podzielona jest na 7 stref tematycznych, w tym sekcję poświęconą digital signage oraz reklamie Digital out of Home (DOOH). Jak podkreślają organizatorzy, digital signage jest najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reprezentowanym ISE w ostatnich latach. W strefie Digital Signage & DOOH można zobaczyć w jaki sposób najnowocześniejsze cyfrowe nośniki audiowizualne wykorzystywane są w reklamie i innych dziedzinach gospodarki.

Targi organizowane są od 2004. Coroczne spotkanie organizowane jest przez stowarzyszenia rynkowe typu non-profit.

Źródło: ISE

www.iseurope.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764