logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa funkcja Napoleoncat – oznaczanie użytkowników w odpowiedzi

  PR 08.02.2018, przeczytano 570 razy

W ostatnim czasie Facebook zmienił algorytm odpowiedzialny za wyświetlanie treści użytkownikom. Od teraz większy zasięg organiczny będą miały posty, które zachęcają do dyskusji i komentowania, a nie tylko do klikania „lików”. Platforma NapoleonCat wprowadziła możliwość oznaczania użytkowników w odpowiedziach publikowanych z poziomu NapoleonCat Inbox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-funkcja-napoleoncat-%E2%80%93-oznaczanie-uzytkownikow-w-odpowiedzi,35375,artykul.html

Po skorzystaniu z nowej funkcji oferowanej przez NapoleonCat, użytkownik otrzyma na Facebooku natychmiastowe powiadomienie o udzielonej przez kogoś odpowiedzi, co skłoni go do ponownego zaangażowania się w dyskusję. Natomiast, jeśli wiadomość będzie dotyczyła produktu, reklamacji czy innego tematu związanego z obsługą konsumenta, dzięki oznaczeniu i powiadomieniu, potencjalny klient zostanie sprawniej obsłużony.

Chcąc oznaczyć daną osobę lub stronę w odpowiedzi, wystarczy wpisać znak „@„. Wówczas pojawi się lista osób biorących udział w aktualnej dyskusji, z której użytkownik będzie mógł wybrać osobę prywatną bądź stronę, którą jest zainteresowany. Nowa funkcja oferowana przez platformę, ma na celu budowanie większego zaangażowania wśród użytkowników Facebooka.

Dzięki niej, działania firm i marek na tym portalu społecznościowym staną się jeszcze skuteczniejsze, a praca z NapoleonCat – przyjemniejsza.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764