logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident Polska z nagrodą „Złota mowa reklamowa” od TVP

  PR 09.02.2018, przeczytano 568 razy

Provident Polska otrzymał wyróżnienie za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych ma antenach TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-z-nagroda-_zlota-mowa-reklamowa_-od-tvp,35391,artykul.html

Największa firma pożyczkowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 20 lat znalazła się w wąskim gronie firm i instytucji nagrodzonych przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

- Od wielu lat niezmiennie przekazy na wysokim poziomie językowym: poprawne pod katem gramatyki, ortografii, interpunkcji i fonetyki. Nienaganne stylistycznie, prezentujące wzorcową kulturę przekazu. Wyraźna troska o dobrą, rzetelną komunikację z odbiorcą (zamieszczanie dużych, czytelnych i zrozumiałych przypisów). Przełamywanie schematów slangu branżowego. W przypadku bardzo rzadkich mankamentów – natychmiastowa gotowość zmiany –
czytamy w uzasadnieniu szczegółowym do nagrody.

– W Provident Polska bardzo dużą wagę przywiązujemy do jasnej i rzetelnej komunikacji z klientem. Dbamy o to, by nasze reklamy były nie tylko poprawne językowo czy atrakcyjne graficznie, ale także niosły ze sobą zrozumiały przekaz i budowały wizerunek Providenta jako marki przyjaznej konsumentowi. Bardzo cieszymy się z tego, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej.

W tym roku wyróżnienie „Złota mowa reklamowa” trafiło do zaledwie kilku podmiotów. Oprócz Provident Polska nagrodzone zostało m.in. Ministerstwo Rozwoju, Grupa Lotos, Hochland i Media Expert.

Źródło: Provident Polska SA

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764