logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Strona główna Onet.pl z najlepszym wynikiem w historii

  PR 09.02.2018, przeczytano 1369 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają prymat Onetu wśród portali. W styczniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,75 miliona polskich internautów. To pobicie rekordowego wyniku ze stycznia ubiegłego roku, kiedy to SG onet.pl odwiedziło 11,26 mln internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/strona-glowna-onet.pl-z-najlepszym-wynikiem-w-historii,35393,artykul.html

To także najlepszy wynik spośród polskich portali – stronę główną wp.pl odwiedziło o 0,7 mln użytkowników mniej (11,05 mln), a stronę główną interia.pl ponad dwukrotnie mniej (5,47 mln). Przewaga nad stroną główną gazeta.pl była ponad trzy i pół razy większa (3,13 mln użytkowników SG gazeta.pl).

W styczniu Onet.pl jest numerem jeden zarówno wśród internautów korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Polscy internauci nie tylko najchętniej odwiedzają onet.pl, ale spędzają tu najwięcej czasu – średnio 1 godzinę i 14 minut na stronie głównej w miesiącu.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Gemius/PBI styczeń 2018 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764