logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CH Port Łódź w walentynkowym klimacie

  PR 12.02.2018, przeczytano 618 razy
ilustracjastrzałka

Kilkaset balonów w kształcie serc, zdjęcia, ogromny napis „LOVE”, a do tego warsztaty plastyczne oraz … prawdziwy Kupidyn z łukiem i strzałą miłości. Tak Port Łódź świętować będzie tegoroczne Walentynki. Atrakcje potrwają w Centrum trzy dni, od 12 do 14 lutego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ch-port-lodz-w-walentynkowym-klimacie,35416,artykul.html

Dzień Świętego Walentego to w ogólnie przyjętej tradycji święto wszystkich zakochanych. Jednak coraz częściej drobnymi upominkami, uśmiechem czy piękną kartką z życzeniami obdarzamy po prostu bliskie nam osoby, członków rodziny oraz przyjaciół, okazując im tym samym, że są dla nas ważni. Dla wszystkich, którzy chcą w tym roku powiedzieć komuś bliskiemu – „kocham cię”, Port Łódź przygotował walentynkowe atrakcje.

Pośrodku Atrium, obok sklepu IKEA pojawi się napis „LOVE” złożony z ogromnych i bardzo słodkich liter. Litery zyskają bowiem kształty tęczowego lizaka, donata z kolorową posypką, połączonych ze sobą wisienek oraz czekolady. Całość konstrukcji będzie miała 3 metry wysokości i aż 8 metrów szerokości. Przy napisie będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, które na naszą prośbę wykona nie kto inny, jak prawdziwy Kupidyn! Kogo w tym roku trafi swoją strzałą miłości? Wykonanymi w walentynkowej scenografii zdjęciami będzie można oczywiście dzielić się i oznaczać na fanpagu Portu Łódź.

Dodatkowo Atrium Centrum zostanie udekorowane balonami. Na czas Walentynek pojawi się tu 750 dużych czerwonych serduszek wypełnionych helem. Aby zdobyć balon i podarować serce wybranej osobie, wystarczy w trakcie trzech dni trwania atrakcji (12 – 14 luty) przedstawić paragon na kwotę minimum 50 zł za zakupy dokonane w sklepach Portu Łódź.

W Atrium z okazji Walentynek zorganizowana zostanie także strefa dla najmłodszych. To tu pod opieką animatorów, każde dziecko będzie mogło własnoręcznie przygotować walentynkową kartkę. Przy stanowiskach dedykowanych maluchom odbędą się warsztaty plastyczne, podczas których najmłodsi nauczą się, jak pięknie udekorować swoje kartki. Na warsztaty Port Łódź zaprasza od 12 do 14 lutego w godzinach pracy Centrum. Zajęcia są bezpłatne.

Źródło: CH Port Łódź

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764