logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group

  PR 12.02.2018, przeczytano 523 razy
ilustracja

Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski, która zaliczana jest do czołówki polskich producentów drewnianej stolarki otworowej. Pionier polskiego rynku okien drewnianych skupia swoje działania wokół tradycyjnego surowca, tworząc z niego designerskie formy i kształty. Agencja zajmie się doradztwem strategicznym, w tym budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, wdrażaniem strategii komunikacji marki i doradztwem w zakresie sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-urzedowski-w-portfolio-sfery-group,35424,artykul.html

Firma Urzędowski została założona w 1989 roku, a jej obecna pozycja to wynik intensywnego rozwoju, inwestycji w nowe technologie produkcji, dbałości o najmniejszy detal i konsekwencji w podnoszeniu standardów funkcjonalnych i estetycznych okien i drzwi drewnianych. To marka prestiżowa, z tradycjami, która stawia przede wszystkim na design swoich produktów, czego przykładem jest chociażby współpraca ze znanym polskim duetem projektantów – Paprockim i Brzozowskim.

- Głównym celem komunikacyjnym jest dla nas wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku oraz stworzenie wizerunku opartego na rodowodzie marki. Wśród klientów chcemy być postrzegani jako wiarygodny producent, oferujący znacznie więcej niż tylko najwyższej jakości produkt. Chcemy realizować misję i propagować ideę marki opartą na założeniu, że dom to nie tylko przestrzeń do mieszkania. Wypełniamy ją emocjami i relacjami, które budujemy z najbliższymi. Poprzez usystematyzowanie naszych działań oraz ich odpowiednie ukierunkowanie chcemy wzmocnić odbiór marki Urzędowski wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów. Ważne jest dla nas to, by być blisko ich oczekiwań i potrzeb – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu BMK Europe S.A., właściciel marki Urzędowski.

Dla Sfery Group to szansa na uczestnictwo w ciekawym, prestiżowym projekcie i możliwość podzielenia się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych dla firm z branży budowlano-wnętrzarskiej.

- Urzędowski to synonim prestiżu i wysokiej jakości. Dlatego tym bardziej cieszymy się, że mamy szansę współpracować z tak renomowaną marką. Chcemy pokazać odbiorcom marki, że Urzędowski to produkty dla osób pragnących wprowadzić do swojego domu okna wysokiej jakości, ale również sporą dawkę dobrych emocji. Nasze działania będą skupiały się wokół Media Relations, Content Marketingu a także doradztwa z zakresu sprzedaży i kontaktów B2B – z partnerami handlowymi, inwestorami i wykonawcami -  podsumowuje Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający w Sferze Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764