38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z siecią placówek oferującą usługi medyczne – Centrum Medycznym Damiana. Do zadań agencji należą działania z zakresu media relations, a także wsparcie działań dodatkowych (m.in. współpraca z influencerami). Za realizację projektu odpowiadają Justyna Giers, Justyna Spychalska oraz Nikodem Chudzik.
Centrum Medyczne Damiana (CMD) istnieje od ponad 20 lat na polskim rynku usług medycznych. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu. Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych.
W ciągu 20 lat swojego istnienia Centrum Medyczne Damiana ugruntowało swoją silną pozycję na rynku prywatnych usług medycznych. Zdrowie i bezpieczeństwo pacjentów gwarantowane są w oparciu o długoletnie doświadczenie lekarzy pracujących w Centrum Medycznym Damiana i najwyższe standardy w procesie leczenia. Wysoka jakość znalazła odzwierciedlenie w zdobytych przez CMD certyfikatach i nagrodach, takich jak: „Akredytacja Centrum Monitorowania Jakości”, „Szpital bez bólu”, „Bezpieczny Pacjent”, „Godło Quality International 2017” oraz „Miejsce przyjazne przyszłej Mamie”. Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.
Źródło: 38PR & Content Communication