1 lutego na Szewskiej 27 w Krakowie uroczyście otworzono piątą kawiarnię Nakielny. Wydarzeniu towarzyszyły liczne konkursy oraz gra miejska nawiązująca do artystycznej historii lokalu. Za całość odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas.
Artystyczna lokalizacja
Lokalizacja, którą wybrano dla nowej kawiarni, jest nieprzypadkowa – lokal mieści się w miejscu dawnej Werandy, w której spotykali się młodopolscy artyści. To właśnie stało się inspiracją do stworzenia gry miejskiej Szlakiem kulturalnego Krakowa, której uczestnicy rozwiązywali zagadki związane z Młodą Polską. Do tego także nawiązywała tematyka konkursów – za napisanie wiersza lub narysowanie obrazu można było otrzymać darmową kawę i ciastka.
Artystyczny duch miejsca dał o sobie znać, gdy jeden z przybyłych gości, mały Ilja, spontanicznie odegrał minikoncert na trąbce. Można go zobaczyć na fanpage’u Nakielnego.
O oprawę marketingową zadbała agencja kreatywna More Bananas
Za marketingową oprawę wydarzenia odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas, która stworzyła wydarzenie na Facebooku i relację na Instagramie, zorganizowała konkursy w lokalu oraz, we współpracy z firmą Gry szyte na miarę przeprowadziła grę miejską.
Źródło: More Bananas