logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: More Bananas na otwarcie kawiarni Nakielny w Krakowie

  PR 12.02.2018, przeczytano 2403 razy
ilustracjastrzałka

1 lutego na Szewskiej 27 w Krakowie uroczyście otworzono piątą kawiarnię Nakielny. Wydarzeniu towarzyszyły liczne konkursy oraz gra miejska nawiązująca do artystycznej historii lokalu. Za całość odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-more-bananas-na-otwarcie-kawiarni-nakielny-w-krakowie,35429,artykul.html

Artystyczna lokalizacja

Lokalizacja, którą wybrano dla nowej kawiarni, jest nieprzypadkowa – lokal mieści się w miejscu dawnej Werandy, w której spotykali się młodopolscy artyści. To właśnie stało się inspiracją do stworzenia gry miejskiej Szlakiem kulturalnego Krakowa, której uczestnicy rozwiązywali zagadki związane z Młodą Polską. Do tego także nawiązywała tematyka konkursów – za napisanie wiersza lub narysowanie obrazu można było otrzymać darmową kawę i ciastka.

Artystyczny duch miejsca dał o sobie znać, gdy jeden z przybyłych gości, mały Ilja, spontanicznie odegrał minikoncert na trąbce. Można go zobaczyć na fanpage’u Nakielnego.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka


O oprawę marketingową zadbała agencja kreatywna More Bananas

Za marketingową oprawę wydarzenia odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas, która stworzyła wydarzenie na Facebooku i relację na Instagramie, zorganizowała konkursy w lokalu oraz, we współpracy z firmą Gry szyte na miarę przeprowadziła grę miejską.

Źródło: More Bananas

morebananas.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja More Bananas
Agencja z Krakowa powstała 2 lata temu i specjalizuje się m.in. w branży FMCG oraz HORECA “Karmiąc emocjami”. Świadczy usługi z zakresu tworzenia strategii kreatywnych, prowadzenia działań w Social Media, współpracy z blogerami, a także zajmuje się marketingiem efektywnościowym. W jej portfolio można znaleźć takie firmy jak Awiteks, Nakielny, Restauracja da Timo czy Id’eau.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764