logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Panasonic EQ1: Sześć profesjonalnych monitorów 4K

  PR 12.02.2018, przeczytano 642 razy
ilustracja

Na targach ISE w Amsterdamie zadebiutowała nowa linia profesjonalnych ekranów Panasonic o rozdzielczości 4K. Składa się ona z sześciu modeli o przekątnych od 43 do 86 cali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/panasonic-eq1%3A-szesc-profesjonalnych-monitorow-4k,35430,artykul.html

Linia EQ1 obejmuje sześć podstawowej klasy modeli LCD. Ekrany wyróżnia jasność na poziomie 350 cd/m2, co pozwala na ich instalację w jasnych centrach handlowych, galeriach, salach konferencyjnych i wykładowych. Dwa największe modele (75- i 80-calowy) zostały wzbogacone o technologię IPS (ang. In-Plane Switching), która zapewnia wierne odwzorowanie kolorów i doskonałą widoczność przy różnych kątach patrzenia.

Nowe modele oferują jakość 4K, mają smukłą konstrukcję i bardzo wąską ramkę, która maksymalizuje powierzchnię wyświetlanego obrazu.

Urządzenia pozwalają na wyświetlanie materiałów wideo Full HD oraz 4K, a także na odtwarzanie zawartości chronionej systemem DRM, dzięki wyposażeniu w gniazda HDMI obsługujące technologię HDCP 2.2. Podobnie jak wszystkie monitory Panasonic, ekrany EQ1 dają możliwość montażu zgodną z normami VESA.

- Projektując serię EQ1, dążyliśmy do uproszczenia instalacji urządzeń oraz ułatwienia zarządzania nimi - mówi Maciej Morawski, Sales & Marketing Manager w Panasonic. - Wszystkie modele wyposażone są w odtwarzacz USB, który pozwala na wyświetlanie obrazów 4K i Full HD bez konieczności korzystania z dodatkowego okablowania czy dekoderów STB. Ponadto korzystając z sieci lokalnej, użytkownicy mogą aktualizować treści przy użyciu głównego urządzenia USB zsynchronizowanego z wieloma wyświetlaczami za pośrednictwem sieci LAN.

Monitory - zarówno pojedyncze, jak i działające w sieci - można kontrolować za pomocą oprogramowania Panasonic Multi-Monitoring & Control Software. To bezpłatne narzędzie oferuje podstawowe funkcje sterowania, których zakres można poszerzyć przy użyciu oprogramowania Early Warning Software. Rozwiązanie jest idealne dla szkół, korporacji i obiektów handlowych.

Ekrany EQ1 będą dostępne na rynku jesienią 2018 roku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764