logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finaliści plebiscytu RE:PL - Polski Rebranding Roku 2017

   12.02.2018, przeczytano 1543 razy
ilustracja

Poznaliśmy finalistów piątej edycji RE:PL 2017. Spośród 33 nadesłanych kandydatur wyłoniono dziesięć najlepszych, które wezmą udział w obradach jury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/finalisci-plebiscytu-re%3Apl---polski-rebranding-roku-2017,35431,artykul.html

Prezentację finałowych kandydatur, wraz z informacją o wszystkich zgłoszonych, można zobaczyć na stronie plebiscytu: http://repl.brandingmonitor.pl/kandydaci-finalowi/

Do konkursu zgłoszono wiele znanych i mniej znanych marek, które w ubiegłym roku przeprowadziły działania wizerunkowe związane z odświeżeniem marki oraz identyfikacją wizualną. Przyjęte rebrandingi wzięły udział w pierwszym etapie selekcji, którym było głosowanie elektorów plebiscytu.

Od 13 lutego do 15 marca trwać będą obrady jury nad finałowymi zgłoszeniami, których celem jest wyłonienie zwycięzcy. Oprócz tego przyznane zostaną również dwa wyróżnienia: Wyróżnienie Elektorów i Wyróżnienie Organizatora.

Ostateczne wyniki plebiscytu zostaną opublikowane do końca marca 2018.

Źródło: Branding Monitor

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764