logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust

  PR 13.02.2018, przeczytano 606 razy

Już od najmłodszych lat zamiłowaniem Jakuba są gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-karolewski-%E2%80%93-nowy-project-manager-w-the-dust,35439,artykul.html

Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od testowania gier, by wkrótce opanować języki skryptowe, takie jak Python czy Groovy. Zajmował się także testami automatycznymi oraz pisaniem oprogramowania, wspierającego tworzenie konkretnych rozwiązań.

Współtworzył dział DevOps, w ramach którego napisał autorski system ciągłej integracji.

Jakub posiada też doświadczenie w zarządzaniu projektami.

- Specyfika tej pracy polega na uwzględnieniu w danym przedsięwzięciu działań nie tylko własnych, ale też wszystkich członków zespołu, szczególnie w kontekście nieprzewidzianych zmian. Jestem tu gorącym zwolennikiem stwierdzenia Dwighta Eisenhowera – „Plans are worthless, but planning is everything” (tłum. „Plany są niczym, a planowanie jest wszystkim”). - Jakub Karólewski, Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

W The Dust Jakub Karólewski będzie realizował m.in. takie zadania jak agregowanie wymagań dla projektu, definiowanie jego zakresu, kontrola oraz zarządzanie zespołami developerskimi, złożonymi z programistów, rysowników, artystów 3D i projektantów poziomów.

Prywatnie (oprócz zamiłowania do gier komputerowych i planszowych) pasją Jakuba jest muzyka – w szczególności jazz i progresywny rock.

Źródło: The Dust

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764