logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sony wprowadza 5 nowych projektorów laserowych

  PR 13.02.2018, przeczytano 508 razy
ilustracjastrzałka

Stabilna jasność i żywe kolory zapewniane przez nowe panele 3LCD umożliwiają efektywną projekcję obrazu na duży ekran w dobrze oświetlonych pomieszczeniach małej i średniej wielkości


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sony-wprowadza-5-nowych-projektorow-laserowych,35444,artykul.html

Stoisko 1-N20, ISE, Amsterdam, 6 lutego 2018  r. Dział Sony Professional Solutions Europe powiększa ofertę swoich projektorów laserowych o pięć nowych modeli instalacyjnych. Dwa spośród nich — przeznaczony do dużych pomieszczeń VPL-FHZ120L oraz pomyślany do średnich klas VPL-FHZ90L — będą miały najwyższą jasność ze wszystkich projektorów instalacyjnych Sony: odpowiednio 12 i 9 tysięcy lumenów. Do sprzedaży trafią ponadto trzy kompaktowe projektory średniej klasy: VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) oraz VPL-FHZ58 (4200 lm). Obraz ze wszystkich modeli ma rozdzielczość WUXGA.

Większa jasność i łatwa obsługa

Modele VPL-FHZ120L i VPL-FHZ90L są wyposażone w nowo opracowane panele LCD o podwyższonej odporności na światło. W projektorze VPL-FHZ120L zastosowano ponadto optyczny moduł kompensujący, który zapewnia duży kontrast, stabilną jasność oraz wysoką jakość obrazu o żywej kolorystyce. Uzupełnieniem systemu optycznego 3LCD jest unikatowa technologia Sony Z-Phosphor z niebieskim laserem. Wykorzystanie takiego źródła światła pozwala uzyskać pełne widmo oraz ciągłość i klarowność kolorów RGB.

Projektor VPL-FHZ120L to idealne rozwiązanie do sal wykładowych, rozrywkowych i konferencyjnych, w których potrzebne są rozwiązania audiowizualne do obsługi występów na żywo i uroczystości. Dodatkową zaletę stanowi reprodukcja pełnej przestrzeni barw sRGB, istotna na wystawach, w muzeach i wszędzie tam, gdzie wymagane jest dokładne odwzorowanie kolorów.

Model VPL-FHZ90L znajdzie zastosowanie w klasach szkolnych i miejscach spotkań średniej wielkości. Idealnie sprawdzi się pomieszczeniach oświetlonych światłem dziennym lub intensywnym światłem sztucznym, w których problematyczna była instalacja sprzętu o mniejszej jasności. Urządzenie umożliwia stworzenie pełnego rozwiązania audiowizualnego gwarantującego wyraźny obraz nawet w warunkach oświetlenia dziennego. Dzięki temu uczestnicy prezentacji mogą zaglądać do własnych materiałów i robić notatki, a równocześnie spoglądać na wyświetlany obraz. Pomaga to utrzymać ich uwagę, a w przypadku placówek edukacyjnych poprawia wrażenia przy nauce.

— Zalety technologii laserowej stały się lepiej znane i bardziej cenione na rynku, przez co zauważalnie wzrósł popyt na projektory o dużej jasności umożliwiające wyświetlanie obrazu na dużym ekranie — mówi Robert Meakin, menedżer produktu na Europę w Sony Professional Solutions Europe. — Dzięki technologii łączącej niebieski laser z luminoforem firma Sony zawsze była liderem w tej dziedzinie, a nowe modele pozwolą nam na utrzymanie tej pozycji.

W obu modelach wprowadzono też nowe funkcje i rozwiązania. Należy do nich jeden z najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz pamięć 6 ustawień obiektywu, zwiększających funkcjonalność w różnych konfiguracjach. Kiedy do włączonego projektora nie jest doprowadzony sygnał wejściowy, funkcja wyświetlania materiałów HTML pozwala z kolei pokazywać logo firmy/szkoły oraz wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB.

Wydajny laser w niewielkiej obudowie

Trzy nowe modele WUXGA średniej klasy — VPL-FHZ66 (6100 lm), VPL-FHZ61 (5100 lm) i VPL-FHZ58 (4200 lm) — są przeznaczone do użytku w małych i średnich pomieszczeniach.

Firma Sony obserwuje zwiększony popyt na niewielkich rozmiarów projektory z laserowym źródłem światła, które zaspokajają różnorodne potrzeby audiowizualne, a dodatkowo mieszczą się w najmniejszych nawet pomieszczeniach. Nowe modele spełniają oba te warunki i pozwalają korzystać ze wszystkich zalet projekcji laserowej: wyeliminowanej konieczności wymiany lamp, możliwości szybkiego przygotowania do pracy oraz stabilnej jasności przez długi czas.

— Sukces poprzednich modeli (FHZ57, FHZ60 i FHZ65) jasno pokazuje, że klienci chcą zoptymalizować wykorzystanie różnorodnych materiałów i potrzebują rozwiązania zapewniającego maksymalny efekt przy minimalnym poziomie przestojów, opóźnień i czasu poświęcanego na konfigurację — wyjaśnia Robert Meakin. — W nowych modelach zastosowano udoskonalone, odporniejsze na światło i trwalsze panele. Aby zwiększyć funkcjonalność, wprowadzono też funkcję automatycznej kalibracji kolorów.

Wszystkie nowe modele Sony współpracują z najnowszymi pakietami programowymi, jak Vision Exchange i TEOS Manage. Pozwoli to ich nabywcom tworzyć rozwiązania audiowizualne nowej generacji.

Po dodatkowe informacje zapraszamy na targi ISE 2018 (6–9 lutego, stanowisko 1-N20) lub na stronę internetową Sony.

Główne cechy i funkcje:

  • Należący do najszerszych w branży zakres przemieszczania osi obiektywu (maks. ±107% pionowo i ±60% poziomo) oraz szereg oferowanych oddzielnie obiektywów dostosowanych do specyficznych warunków instalacji u klientów.
  • Pamięć 6 ustawień obiektywu umożliwiających zapis rozmiaru, położenia i proporcji obrazu (16:9, 4:3) w celu eliminacji ręcznego wyboru ustawień przy każdym użyciu
  • Nowe funkcje wyświetlania materiałów HTML pozwalające pokazywać logo firmy/szkoły, wiadomości lub reklamy pochodzące z sieci lub pamięci USB. Umożliwiają one nabywcom efektywne wykorzystanie projektora, który nie jest aktualnie używany do prezentacji.
  • Funkcja automatycznej kalibracji kolorów pozwalająca zachować najlepszą jakość kolorów poprzez automatyczne kompensowanie zmian kolorystyki, które zwykle występują po długim okresie użytkowania
  • Jeden z najkrótszych na rynku czasów włączania i wyłączania: możliwość błyskawicznego rozpoczęcia prezentacji w pełnej jasności oraz ograniczone niemal do zera oczekiwanie na rozgrzanie/ostygnięcie


Cena projektorów nie jest jeszcze ustalona.

Źródło: Sony Professional Solutions Europe

www.pro.sony.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764