logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Trunki luksusowo opakowane: Pomysły na POS

  PR 03.03.2018, przeczytano 3029 razy
ilustracjastrzałka
Pudełko SRP na osiem puszek piwa

Napoje alkoholowe, w szczególności te „z wyższej półki” wyróżniają się często pięknymi opakowaniami. Producenci alkoholi nie od dziś stawiają również na „oprawkę” zewnętrzną, a więc opakowania i inne materiały POS promujące ich marki. Oto kilka przykładów na dobry pomysł na POS i tego jak mogą wyglądać displaye z trunkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/trunki-luksusowo-opakowane%3A-pomysly-na-pos,35653,artykul.html

Opakowanie SRP Amber

Projekt: agencja Yazgot

Grand Imperial Porter Chili to ciemne, esencjonalne piwo typu Porter Bałtycki połączone z nutami ostrej papryki. Jest pierwszym w Polsce i jednym z nielicznych na świecie, ciemnym piwem z dodatkiem chili.

Pomysł na POS i założenie projektu to oddanie intensywnego, złożonego smaku oraz imperialnego charakteru gatunku Porter Bałtycki poprzez zdobione opakowanie zbiorcze. Bogata, roślinna ornamentyka grafiki i złoty kolor nawiązują do historii produktu, warzonego pierwotnie w carskiej Rosji, a głęboka czerwień podkreśla pikantny smak papryki. Całość utrzymana jest w eleganckim stylu, adekwatnym do produktów premium. Wyjątkowość piwa podkreśla dodatkowo prostokątny kształt etykiety, charakterystyczny dla win, rzadko występujący w kategorii piwo.

ilustracjastrzałka

Taki pomysł na POS - mocno zdobione opakowanie zbiorcze wyróżnia produkt na półce oraz pełni funkcję opakowania prezentowego. Jest to jeden z nielicznych na polskim rynku piwa przykładów opakowań kartonowych przeznaczonych dla sześciu sztuk. Ekspozytory kartonowe na ten rodzaj piwa zostały zadrukowane w technologii offsetowej.

Opakowanie Champanheira Salton

Producent: Ibema/FuturePack

ilustracjastrzałka

Niesamowity projekt eleganckiego opakowania na szampana wyróżnia się funkcjonalnością. Bowiem nie jest to zwykłe pudełko tekturowe. Wykorzystano tu inny pomysł na POS - rozkładany pojemnik z lodem, w którym można chłodzić nie tylko butelkę z alkoholem. Dzięki warstwie barierowej nie ulega zniszczeniu po kontakcie z wodą, a jego klasyczny design zwraca uwagę miłośników szampana.

Projekt ten zachwycił nie tylko hiszpańskich konsumentów, ale również jury konkursu Worldstar 2014. Opakowanie stosować można również jako display reklamowy np. w czasie akcji związanych z degustacją.

Pudełko SRP na osiem puszek piwa

Producent: Smurfit Kappa Olomouc (zdjęcie główne w tym artykule)

I kolejny pomysł na POS. Opakowania, które mogą posłużyć w sklepie jako ekpozytory kartonowe, wyróżniają się funkcjonalnością dopasowaną do ergonomii puszek. Po zerwaniu blokady oraz rozerwaniu frontu pudełka w zaznaczonych perforacją miejscach, konsument otrzymuje display, z którego puszki same się wysuwają. W ten oryginalny sposób opakowanie pełni nie tylko funkcję logistyczno-transportową oraz materiału POS, ale także stanowi wartość dodaną dla konsumenta.

Do branży alkoholowej jeszcze wrócimy i na pewno zaskoczymy niejednym ciekawym pomysłem na POS i na promocję marek w tym segmencie. Sprawdzajcie nas!


Ewa Studniarek

Źródło: POSperita

posperita.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764