Celem Konkursu jest wyłonienie wykonawcy systemu identyfikacji wizualnej Centrum Kultury w Gdyni po zmianie nazwy na Gdyńskie Centrum Kultury oraz miejsca swojej siedziby. Identyfikacja ma nawiązywać do charakteru dotychczasowej i planowanej działalności oraz charakteru i prestiżu nowej lokalizacji – modernistycznego budynku Konsulatu Kultury (dawny Dom Marynarza Szwedzkiego).
Konkurs ma charakter otwarty – dwuetapowy i składa się z następujących etapów:
- I etap – przedstawienie portfolio, które zawiera minimum 3 projekty identyfikacji wizualnych.
- II etap – wykonanie przez 5 wybranych podmiotów 2 wstępnych koncepcji logo wraz z przykładowymi propozycjami użycia znaku, wybór zwycięzcy oraz przygotowanie przez niego pełnego systemu identyfikacji wizualnej, zgodnie z zakresem z Załącznika nr 1.
Nagrody:
Nagroda główna – 15000 zł brutto
Terminy:
- Nadsyłanie portfolio – do 14 marca 2018
- Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – 22 marca 2018
- Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 20 kwietnia 2018
- Wyłonienie zwycięzcy – 11 maja 2018
- Przygotowanie księgi identyfikacji wizualnej zgodnej z Załącznikiem nr 1 – do 15 czerwca 2018
- Regulamin, więcej informacji: http://www.ckgdynia.pl/category/konkursy
Źródło: Centrum Kultury w Gdyni