logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na projekt koszulki Open’er Festival 2018

   12.03.2018, przeczytano 1839 razy
ilustracjastrzałka

Alter Art Festival Sp. z o.o. zaprasza do udziału w konkursie na projekt oficjalnej koszulki Open’er Festival 2018.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-open%E2%80%99er-festival-2018,35743,artykul.html

Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1500 zł oraz 4-dniowy karnet wstępu na Open'er Festival 2018 z polem namiotowym o wartości 659 PLN. Jego pomysł ozdobi koszulki dostępne w oficjalnym sklepie festiwalowym i przez kolejny rok będzie noszony przez setki festiwalowiczów.

Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca stałe miejsce zamieszkania na terytorium Polski lub na terenie UE. Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczenia logo festiwalu na zwycięskim projekcie w późniejszym terminie we współpracy ze zwycięzcą Konkursu.  Po wyłonieniu zwycięzcy lub zwycięzców Organizator zamawia produkcję T-Shirtów, bluz, toreb i innych elementów kolekcji festiwalowej według wybranego projektu.

Konkurs trwa do 20 marca,  wybór zwycięzcy lub zwycięzców Konkursu zostanie dokonany do 31 marca 2018 r.

Źródło: Alter Art

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764