logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Komentarz Cityboard Media

  PR 12.03.2018, przeczytano 428 razy

Publikujemy komentarz otrzymany od firmy Cityboard Media dotyczący publikacji medialnych na temat wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/komentarz-cityboard-media,35756,artykul.html

Nawiązując do publikacji medialnych, pojawiających się w ostatnich dniach, które dotyczą wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej (Np. AMS, czy Jet Line), informujemy, że Cityboard Media takimi badaniami dysponuje od 1998 roku. Od 20 lat dostarczamy naszym klientom rzetelną informację, do ilu odbiorców dotrze ich reklama outdoorowa. Wiele lat temu uznaliśmy, że podstawą efektywnej reklamy outdoorowej są dokładne dane i w związku z tym zleciliśmy przeprowadzenie badania, które pokazuje efektywne kontakty odbiorców z reklamą, a nie tylko natężenie ruchu w pobliżu nośników. Badania G-wert wykonała dla nas GFK Polonia. Każdy z ekranów Cityboard Media ma podaną aktualną, dobową liczbę osób, które widzą prezentowany plakat. W oparciu o te dane, klienci naszej firmy mogą zaplanować kampanię, która przyniesie wymierne korzyści sprzedażowe, czy też wizerunkowe. Dla naszych klientów to nie nowość, ale standard.

Cieszymy się, że po 20 latach inne firmy zdecydowały się pójść tą drogą.

Źródło: Zarząd Cityboard Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764