logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Antalis na targach 4 Design Days: Relacja

  PR 12.03.2018, przeczytano 1445 razy
ilustracja

W dniach 15-18 lutego 2018 r. firma Antalis uczestniczyła w targach 4 Design Days w Katowicach. Przez cztery dni ikony światowego i polskiego designu, najwięksi architekci i projektanci, producenci i firmy usługowe dyskutowali o tym, co inspiruje i kreuje światowe trendy w architekturze i designie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/antalis-na-targach-4-design-days%3A-relacja,35762,artykul.html

Na stoisku zaprezentowaliśmy innowacyjne produkty przeznaczone do dekoracji wnętrz, m.in.:

  • tapety do personalizacji oraz folie i tekstylia Coala
  • laminaty i folie do dekoracji szkła 3M
  • akryl wylewany Perspex
  • materiał K-LIFE i KRION.


ilustracjastrzałka

Nasi goście mogli u nas obejrzeć materiały i poznać ich możliwości, ale także napić się kawy, naładować telefon i zostawić autograf na ściance wyklejonej Coala Chalkboard.

ilustracjastrzałka

Z przyjemnością możemy poinformować, że stoisko Antalis zostało docenione przez architektów i nominowane do finału 55. edycji plebiscytu StandOUT.
 

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764