logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moveapp wdraża chatbota dla GPW w Warszawie

  PR 13.03.2018, przeczytano 578 razy
ilustracjastrzałka

„GPW Asystent” to pierwszy bot w historii Giełdy, stworzony przez twórców aplikacji mobilnych z MoveApp (Grupa Me & My Friends). Umożliwia on inwestorom szybki dostęp do indeksów i notowań spółek oraz udostępnia najnowsze wiadomości rynkowe z Polskiej Agencji Prasowej, dotyczące emitentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moveapp-wdraza-chatbota-dla-gpw-w-warszawie,35769,artykul.html

Asystent działa w oparciu o platformę Facebook Messenger i wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji oraz aplikacji do czatowania. Aby skorzystać z pomocy tego narzędzia wystarczy wybrać „GPW Asystent” na liście kontaktów w komunikatorze i wysłać wiadomość np. z nazwą spółki. W odpowiedzi otrzymamy aktualne notowania oraz inne przydatne informacje, dotyczące m.in. raportów bieżących czy okresowych.

- Bot GPW ma stać się wirtualnym asystentem, zapewniającym prosty i szybki dostęp do danych giełdowych. Docelowo będzie on dostarczał także wykresy notowań oraz umożliwi ustawianie indywidualnych powiadomień dla konkretnych spółek. - mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, Creative Director z MoveApp, warszawskiej spółki, należącej do Grupy Me & My Friends.

- Realizacja projektów takich jak GPW Asystent pozwala nam wykorzystać nowe technologie i rozwiązania komunikacyjne. Liczymy na to, że będzie ciekawym uzupełnieniem dla aplikacji mobilnej GPW i platformy GPWTr@der. - mówi Justyna Rachańska, p.o. Dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu GPW.

Jest to pierwsza, pilotażowa odsłona narzędzia przeznaczonego zarówno dla inwestorów, jak i osób zainteresowanych rynkiem kapitałowym. „GPW Asystent” jest już dostępny dla użytkowników Messengera i jak zapowiadają pomysłodawcy z MoveApp – będzie stale rozwijany o nowe, przydatne dla inwestorów funkcje.

Źródło: MoveApp

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764