Tuż przed zbliżającym się okresem wiosennych porządków, Grupa KRUK 12 marca 2018 r. rozpoczęła nową kampanię marketingową. Zachęca w niej Polaków do porządkowania swoich domowych budżetów oraz podkreśla, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.
Kampania ma na celu przekonać zadłużonych Polaków, że unikanie spłaty długu (nawet najmniejszego) niekorzystnie wpływa na nasze życie. W końcowym rozrachunku pochłania więcej energii niż zmierzenie się z tym tematem. Zwykle okazuje się, że nie jest to wcale takie trudne, jakby mogło się początkowo wydawać.
- Jesteśmy w stanie pomóc osobom zadłużonym na różnych etapach – także gdy sprawa znajduje się już u komornika. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, doradcy z KRUKa dobierają najlepsze rozwiązania do sytuacji danej osoby – mówi Piotr Krupa, prezes KRUK S.A. - Nowa kampania KRUKa została przygotowana w oparciu o konkretne potrzeby zgłoszone nam przez osoby zadłużone, które zaprosiliśmy do badań i podzielenia się z nami swoimi potrzebami i doświadczeniami. W oparciu o nie powstało sześć spotów – sześć odrębnych historii opartych o przykłady z życia klientów naszej firmy. Do każdej z nich zostały dopasowane produkty oferowane przez KRUKa, tj. rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, korzystanie z platformy e-kruk, spotkanie z doradcą terenowym, możliwość korzystania z programu bonusowego, wsparcie w sprawach, które są już u komornika czy rozwiązania dla osób pracujących dorywczo – dodaje Krupa.
Jest to pierwsza tego typu kampania (produktowa) z branży firm zarządzających wierzytelnościami. Spoty pojawią się w telewizji, radiu i internecie.
Źródło: KRUK S.A.