logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kruk z nową kampanią marketingową

  PR 13.03.2018, przeczytano 591 razy

Tuż przed zbliżającym się okresem wiosennych porządków, Grupa KRUK 12 marca 2018 r. rozpoczęła nową kampanię marketingową. Zachęca w niej Polaków do porządkowania swoich domowych budżetów oraz podkreśla, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kruk-z-nowa-kampania-marketingowa,35770,artykul.html

Kampania ma na celu przekonać zadłużonych Polaków, że unikanie spłaty długu (nawet najmniejszego) niekorzystnie wpływa na nasze życie. W końcowym rozrachunku pochłania więcej energii niż zmierzenie się z tym tematem. Zwykle okazuje się, że nie jest to wcale takie trudne, jakby mogło się początkowo wydawać.

- Jesteśmy w stanie pomóc osobom zadłużonym na różnych etapach – także gdy sprawa znajduje się już u komornika. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, doradcy z KRUKa dobierają najlepsze rozwiązania do sytuacji danej osoby – mówi Piotr Krupa, prezes KRUK S.A. - Nowa kampania KRUKa została przygotowana w oparciu o konkretne potrzeby zgłoszone nam przez osoby zadłużone, które zaprosiliśmy do badań i podzielenia się z nami swoimi potrzebami i doświadczeniami. W oparciu o nie powstało sześć spotów – sześć odrębnych historii opartych o przykłady z życia klientów naszej firmy. Do każdej z nich zostały dopasowane produkty oferowane przez KRUKa, tj. rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, korzystanie z platformy e-kruk, spotkanie z doradcą terenowym, możliwość korzystania z programu bonusowego, wsparcie w sprawach, które są już u komornika czy rozwiązania dla osób pracujących dorywczo – dodaje Krupa.

Jest to pierwsza tego typu kampania (produktowa) z branży firm zarządzających wierzytelnościami. Spoty pojawią się w telewizji, radiu i internecie.

Źródło: KRUK S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764