Marka Danio znowu zaskakuje konsumentów: do sklepów wkracza Danio Dwie warstwy. Nowość od Danio to serek o smaku śmietankowym, pod którym kryje się warstwa w trzech wariantach smakowych. Wprowadzenie produktu będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, digital i punktach sprzedaży pod hasłem „Odkryj drugą warstwę”.
Nowość Danio to pożywna przekąska, która zachwyci swoją kremowością. Serek przyciągnie uwagę także oryginalnymi dla Danio okrągłymi opakowaniami.
Wprowadzenie nowego Danio na rynek będzie komunikowane poprzez 15’’ spot w telewizji, promocję w mediach społecznościowych, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Hasłem przewodnim kampanii będzie „Odkryj drugą warstwę”, a całość będzie spójna z komunikacją marki opartą na przekazie „Danio pozytywnie nastraja”.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.
Danio to mleczny, kremowy serek homogenizowany dostępny w wielu wariantach smakowych: m.in. waniliowym, owocowym, czekoladowo-orzechowym i z dodatkiem czekolady. To marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych*. Danio to pożywna i pyszna przekąska, dostępna w formie kremowego serka homogenizowanego w kubeczku i saszetce oraz smacznego shake'a do picia.
Źródło: Danone