IMAGINE zaprojektowało modułowy, przejrzysty układ nowego serwisu, którego zadaniem jest poprawa konwersji i jeszcze większa prostota w użytkowaniu. Dzięki nowemu podejściu do User Experience będzie ją można dynamicznie dostosować do bieżących potrzeb banku.
Jeszcze prościej
Getin Bank swoje produkty i komunikację opiera na Prostych Zasadach i stawia na nowoczesny UX. Ale nowy serwis to nie tylko kolejny ukłon w stronę użytkowników - tym razem wyzwaniem dla agencji było przygotowanie takiego układu modułów, by serwis stał się wygodny w użytkowaniu dla pracowników banku pracujących nad jego treścią.
- Po naszej stronie był projekt UX i UI. Mieliśmy przygotować nowe menu i przejrzysty układ, który da dużą swobodę pracy obsługującemu ją zespołowi. Chodziło też o to, żeby umożliwić elastyczne i szybkie dostosowanie strony do potrzeb klientów - mówi Krzysztof Iwański, Creative Director w IMAGINE. - Ten projekt pokazuje, że można zupełnie inaczej podejść do informacyjnego serwisu bankowego i całość potraktować jak narzędzie projektowe, które długo nie straci na aktualności.
- W pracy nad serwisem największym wyzwaniem było stworzenie efektywnego i rzeczywiście użytecznego systemu zarządzania treścią, pozwalającego na szybkie i elastyczne wprowadzanie zmian. Z drugiej strony użytkownik miał jeszcze pewniej i szybciej poruszać się po stronie, realizując swoje potrzeby pozyskania informacji lub zakupu produktów bankowych. Takie połączenie dwóch celów to niewątpliwie świeże podejście na tym rynku - mówi Magdalena Popik, kierownik Marketingu Internetowego z Getin Banku.
IMAGINE pracuje także nad nowym serwisem dla Noble Private Banking - drugiej marki z grupy Getin Noble.
Źródło: IMAGINE