logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania promująca gumy Halls

  PR 13.03.2018, przeczytano 2957 razy
ilustracjastrzałka

Mondelēz International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, a każdy z nich jest niezwykle orzeźwiający. Kampania realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych i internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-promujaca-gumy-halls,35780,artykul.html

Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia – rześkiego, miętowego, soczyście owocowego, momentami lodowatego, a do tego niezwykle długotrwałego. Dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta) oraz dwóch owocowych i równie orzeźwiających – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy). Długotrwałe poczucie świeżości i smaku dają innowacyjne rozwiązania zastosowane w gumach Halls, m.in. granulki zamknięte w środku drażetki czy mentolowa otoczka. Gumy, podobnie jak cukierki Halls, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbimierzu.

- Doskonale wiemy, jak bardzo Polacy uwielbiają poczucie świeżości! Dzięki niemu jesteśmy odważni, kreatywni i chętni do działania. Od teraz, orzeźwiający smak można zatrzymać na znacznie dłużej, a jest to możliwe dzięki nowym gumom Halls dostępnym w czterech niezwykle orzeźwiających smakach. Nie warto zastanawiać się czy spróbować jednego z wariantów miętowych, czy jednak wybrać któryś z owocowych – każda twórcza chwila odświeżenia jest niezwykle cenna! – powiedział Daniel Czajkowski, Brand Manager Central Europe marki Halls, Mondelez Polska.

Kampania reklamowa realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych w internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764