logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ekosolwent i kolory wiosny z EPSON i API.PL

  S 13.03.2018, przeczytano 1832 razy
ilustracja

Chcesz wiedzieć jak zoptymalizować pracę swojej drukarni? Podnieść jakość produktów? Zapraszamy na cykl eventów o technologii ekosolwentowej „Przywitaj kolorami wiosnę razem z EPSON i API.PL”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ekosolwent-i-kolory-wiosny-z-epson-i-api.pl,35782,artykul.html

Tematy spotkań:

  • Przewagi i zastosowania technologii ekosolwentowej,
  • Praktyczna prezentacja najnowszych rozwiązań technicznych europejskiego lidera rynku ekosolwentowego – firmy EPSON,
  • Warsztaty graficzne – jak w pełni wykorzystać możliwości druku atramentami specjalnymi,
  • Warsztaty praktyczne - nowoczesne media reklamowe w praktyce,
  • Konsultacje indywidualne.


Nasze spotkania o druku ekosolwentowym mają przybliżyć klientom sposoby optymalizacji pracy w ich firmach z wykorzystaniem najpopularniejszych w Europie urządzeń firmy EPSON. Jakość, wydajność, optymalizacja kosztów, ekologia, ułatwienia w zarządzaniu produkcją i urządzeniami to tylko niektóre tematy poruszane na spotkaniach naszego cyklu.” – mówi Mariusz Wasiak z działu marketingu firmy API.Pl.


   

Najbliższe spotkania:

Event nr 2:
Termin: 20-21 marca 2018
Miejsce: Wrocław, ul. Kościuszki 145
Formuła: Konsultacje indywidualne
Czas trwania (1 spotkanie): 2h

Event nr 3:
Termin: 27 marca 2018
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski****, ul. Stefana Batorego 35
Formuła: Całodniowy event - prezentacje i warsztaty praktyczne
Czas trwania: 7h

Event nr 4:
Termin: 5-6 kwietnia 2018
Miejsce: Szczecin, ul. Modra 28
Formuła: Konsultacje indywidualne
Czas trwania (1 spotkanie): 2h   


Zwieńczeniem całego cyklu będzie całodniowy event w Chorzowie 27 marca. Chcemy aby nasi klienci w tym dniu nie tylko poczuli prawdziwą wiosnę, ale również rozwiali swoje ewentualne wątpliwości co do przewag i zastosowania druku ekosolwentowego w druku reklamowym. Zapraszamy na indywidualne konsultacje do Wrocławia i Szczecina oraz wspólne przywitanie wiosny do Chorzowa.” – mówi Mariusz Wasiak z działu marketingu firmy API.Pl


Weź udział w naszym wydarzeniu i skorzystaj ze specjalnych rabatów!


Źródło: API.PL

www.api.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764