logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Labcon rozbudowuje strukturę i ogłasza transfery  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja
Od lewej Magda Chętnik, Marta Łysiak, Mariusz Piekut

Agencja contentowa Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, powstała rok temu - zarządza nią Marta Łysiak, wcześniej przez lata CEE Strategic Partner Manager w londyńskim oddziale YouTube. Filozofia spółki opiera się na przekonaniu, że współpraca marek z influencerami wymaga strategii szytych na miarę pod digitalowe DNA, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. W ciągu zaledwie roku, Labcon zrealizował szereg kampanii m.in. dla takich rynkowych liderów jak L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Hochland, Lenovo, Remington. W tym czasie wdrożył wiele autorskich narzędzi - w marcu uruchomiono np. strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764