logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Remadays Warsaw 2018 w liczbach

   04.04.2018, przeczytano 846 razy
ilustracjastrzałka

9 lutego zakończyła się 14 edycja międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays Warsaw, które zgromadziły licznych przedstawicieli branży. Przed Państwem podsumowanie targów RemaDays w liczbach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/remadays-warsaw-2018-w-liczbach,36039,artykul.html

Podczas RemaDays Warsaw 2018, 20 800 zwiedzających z 52 krajów miało okazję zapoznać się z ofertą ponad 800 wystawców z 26 krajów. Blisko 3 000 osób stanowili zwiedzający z zagranicy. W tym roku 25% to goście, którzy po raz pierwszy odwiedzili to branżowe wydarzenie. Największym zainteresowaniem cieszył się drugi dzień targów kiedy to przybyło 44% ogólnej liczby zwiedzających.

Każdy kto chciał podnieść swoją wiedze i kompetencje z zakresu reklamy, poligrafii czy marketingu mógł skorzystać z prelekcji w ramach RemaCongress. Podczas tegorocznej edycji kongres uświetnili swoją obecnością zaproszeni goście: Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat.

Dla wszystkich gości czekały również 3 strefy relaksu o powierzchni 1050 m2 oraz 13 punktów gastronomicznych, gdzie można było zjeść obiad oraz napić się kawy.

Organizator serdecznie dziękuje za udział w tegorocznych targach i zaprasza już za rok na jubileuszową 15 edycję.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764