logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Organicart i Kaldi Coffee w gronie Członków PIAP

  PR 09.04.2018, przeczytano 633 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP w marcu br. zasiliły firmy: OrganicArt i Kaldi Coffee.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/organicart-i-kaldi-coffee-w-gronie-czlonkow-piap,36083,artykul.html

- Do grona członków PIAP przystępujemy ponieważ chcemy uczestniczyć w budowaniu profesjonalnej grupy dostawców i producentów artykułów promocyjnych. Liczymy, że nasze oryginalne produkty i nieszablonowe podejście do pracy zaowocuje pozyskaniem nowych klientów agencyjnych. Zakładamy również, że będąc członkiem PIAP mamy większą możliwość nawiązania nowych kontaktów z producentami w zakresie produkcji półproduktów wykonanych zgodnie z naszą misją wprowadzania natury do otoczenia- mówi Marzena Sołdrzyńska właściciel firmy OrganicArt.

- Do PIAP-u przystąpiliśmy mając na uwadze systematycznie rosnący popyt na innowacyjne, a zarazem użyteczne narzędzia marketingowe. Wierzymy, że członkostwo w tej organizacji umożliwi nam dotarcie do Klientów zainteresowanych najwyższej jakości, eleganckimi produktami, w jakich się specjalizujemy – mówi Katarzyna Wyżycka Wiceprezes Zarządu Kaldi Coffee Sp. z o.o.

OrganicArt
to pracownia kreatywna zajmująca się projektowaniem i produkcją ekologicznych wyrobów z drewna. Jakość, kreatywność, niestandardowe materiały i ekologia to priorytety pracowni. Produkty wykonane przez OrganicArt cechuje wysoka dbałość o szczegóły począwszy od szkicu produktu a kończąc na opakowaniu. Wykonują głównie niestandardowe produkcje na indywidualne zamówienie klienta oraz posiadają gotowe wzory do adaptacji m.in. magnesy na lodówkę, breloki do kluczy, podkładki pod kubki, biżuterię drewnianą i wiele innych. Większość produktów wykonanych jest z litego drewna dębowego. OrganicArt stale powiększa park maszynowy co pozwala wprowadzać nowe wzornictwo i metody personalizacji.

Kaldi Coffee
 to palarnia kawy, która dostarcza świeżo paloną kawę najwyższej jakości, przygotowaną w oparciu o tradycyjne włoskie receptury. Kaldi Coffee specjalizuje się w personalizowanych emisjach kawy. Razem ze swoimi Klientami projektuje opakowania, dobiera odpowiednie mieszanki kaw 100% Arabica, by później przekazać w ich ręce nietuzinkowe narzędzie marketingowe. Najwyższej jakości, świeżo palona kawa, w eleganckim, dostosowanym do wizerunku Klienta opakowaniu jest nowoczesnym i użytecznym prezentem. Firma posiada w swojej ofercie również wysokiej jakości personalizowane herbaty oraz miody z polskich pasiek.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764