logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Ozga zasila biuro reklamy Bonnier Business Polska

  PR 16.04.2018, przeczytano 488 razy

Izabela Ozga dołączyła do grupy Bonnier Business Polska, obejmując w biurze reklamy stanowisko dyrektora ds. projektów medycznych i projektów sponsoringowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-ozga-zasila-biuro-reklamy-bonnier-business-polska,36157,artykul.html

Nowa dyrektor reklamy będzie łączyć dwie funkcje – szefa sprzedaży  „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji” oraz szefa sprzedaży projektów sponsoringowych „Pulsu Biznesu”. Decyzja o podjęciu tej współpracy jest związana z planami spółki dotyczącymi rozwoju biznesu w tych obszarach.  

Izabela Ozga przez ostatnie 11 lat pracowała w Grupie ZPR Media. Jej poprzednie stanowisko to dyrektor działu klientów bezpośrednich w Super Expressie.

Bonnier Business Polska należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu", prasę medyczną „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz jest właścicielem serwisów Bankier.pl, pb.pl, ArsLege.pl, Dyskusja.biz, PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, MamBiznes.pl, 24.pl, Zgarnijpremie.pl.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764