logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Serwisy Grupy WP angażują najbardziej

  PR 16.04.2018, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

„WP Przyciąga. Codziennie.” – to hasło nowej kampanii Wirtualnej Polski. Kampania zwraca uwagę na dzienne wyniki badania Gemius/PBI opublikowane po raz pierwszy w marcu 2018 roku. Zgodnie z nimi Grupa WP jest liderem w zakresie liczby dziennych użytkowników i czasu spędzonego w serwisach na tle swojej bezpośredniej konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/serwisy-grupy-wp-angazuja-najbardziej,36158,artykul.html

– Świat online zmienia się z dnia na dzień, a planowanie kampanii na podstawie wyników miesięcznych nie wystarcza. Większość kampanii realizowana jest w okresie krótszym niż miesiąc. Dane dzienne dostępne na bieżąco pozwalają na wybranie idealnego momentu startu promocji i osiągnięcia lepszych efektów w dokładnie takim samym budżecie. To po prostu bardziej rzetelny i miarodajny sposób planowania kampanii z partnerami – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media S.A.

Zgodnie z badaniem w marcu 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min. Takimi danymi nie mogą pochwalić się Onet czy Interia. Wysokie wyniki dzienne wskazują, że to Grupa WP ma najbardziej lojalną, stałą bazę użytkowników. W zakresie średniego czasu spędzonego codziennie w jej serwisach wyprzedza również Google i Facebook.

– Wirtualna Polska kolejny raz, jako pierwsza na rynku rzuca wyzwanie swoim konkurentom. Dane dzienne to rzeczywiste oddanie aktualnych trendów, dzięki którym nasi partnerzy mogą podejmować właściwie decyzje biznesowe – dodaje Joanna Pawlak.

Polska jest kolejnym krajem, w którym zostały wprowadzone wyniki dzienne Gemius/PBI. Dane są zbierane i weryfikowane na podstawie zaawansowanej metodologii, która eliminuje zjawiska zakłócające badanie, w tym m.in. automatyczne odświeżenia stron, współdzielenie komputera czy korzystanie przez jednego użytkownika z wielu komputerów.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764