logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna Fresenius Medical Care Polska wyróżniona

  PR 16.04.2018, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka
Uczniowie promują transplantacje w kampanii Fresenius Medical Care Polska

1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju znalazło się w najnowszym Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, wydawanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-fresenius-medical-care-polska-wyrozniona,36169,artykul.html

Firma Fresenius Medical Care Polska, która na co dzień zajmuje się leczeniem pacjentów z chorobami nerek prowadzi kampanię „Drugie życie” od 2008 roku. Działania w tym zakresie zostały przedstawione jako dobra praktyka w najważniejszym w Polsce wydawnictwie poświęconemu społecznej odpowiedzialności biznesu. Akcja, która skierowana jest do uczniów szkół średnich i której celem jest promocja transplantacji i oświadczeń woli, już po raz drugi otrzymała takie wyróżnienie.

- Bardzo cieszę się, że nasze działania, prowadzone cyklicznie od wielu lat w całej Polsce, zostały dostrzeżone nie tylko przez pacjentów i środowisko lekarskie, ale także przez ekspertów monitorujących aktywność firm odpowiedzialnych społecznie w Polsce. – mówi dr Teresa Dryl-Rydzyńska, Członek Zarządu Fresenius Medical Care Polska, organizatorka kampanii. - To wyróżnienie nie tylko dla naszej firmy, ale także dla wszystkich wspaniałych osób, które angażują się w kampanię „Drugie życie”, realizując działania edukacyjne, które pomagają zwiększyć świadomość społeczną w zakresie tej ważnej metody leczenia i ratowania życia, jaką jest transplantacja.

„Drugie życie” to akcja edukacyjna, wspierająca i promująca działania na rzecz transplantacji i świadomego dawstwa narządów po śmierci. Skierowana jest do młodzieży szkół średnich, która samodzielnie tworzy własne, barwne kampanie i niestandardowe działania. Do tej pory akcja prowadzona była w 9 województwach (wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, małopolskie, łódzkie, lubuskie, dolnośląskie, śląskie i podkarpackie), a wzięło w niej udział ponad 750 szkół. W działaniach na rzecz transplantacji uczestniczyło ponad 260 tysięcy uczniów, którzy rozdali ponad milion oświadczeń woli. Organizując przeróżne działania na rzecz transplantacji (m. in. marsze, happeningi, przedstawienia, spotkania z mieszkańcami, wykłady, zawody sportowe, koncerty itp.), młodzież każdego roku dociera to setek tysięcy osób.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Pierwsze edycje publikacji zawierały przykłady kilkudziesięciu działań prowadzonych przez firmy, które mieściły się na kilkunastu stronach. Teraz, po 16 latach na blisko 200 stronach publikacji znalazły się opisy 1190 dobrych praktyk.

Źródło: Fresenius Medical Care Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764