logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas Originals w najnowszej kampanii Deerupt

  PR 16.04.2018, przeczytano 2877 razy
ilustracjastrzałka

Sesja zdjęciowa promująca model buta Deerupt to nowoczesny i zaskakujący projekt, przygotowany we współpracy agencji Tailor Made PR z domem produkcyjnym Photoby&co.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-originals-w-najnowszej-kampanii-deerupt,36172,artykul.html

W świecie Deerupt wyobraźnia nie zna granic. Dowodem na to jest sesja zdjęciowa przygotowana na potrzeby lokalnej aktywacji adidas Originals.  Autorem zdjęć jest laureat nagrody KTR w kategorii fotografia Jan Kriwol, którego estetyka i kreatywność pozwoliła na urzeczywistnienie konceptu, przygotowanego przez agencję Tailor Made PR, odpowiedzialną za komunikację marki.

Bohaterami sesji są m.in.: znane osobowości mody, muzyki i streetwearu, przedstawione w dynamicznej i mocnej odsłonie. Zdjęcia sylwetek zostały przygotowane w studio Pin-up, aby dopiero potem nanieść je na panoramę miasta. Odejście od klasycznego schematu sesji ulicznych, rezygnacja z fotografowania postaci w przestrzeni miasta, pozwoliło na uzyskanie zupełnie nowego efektu, który jest odskocznią od nudy i tego co już znamy – dokładnie tak, jak nowoczesny model Deerupt.

adidas Originals zaprosił do udziału w tym projekcie influencerów związanych z marką: Maffashion, Żabsona, Zulu Kukiego, Kasię Sawczuk, Agę Stachurską, Lilę Janowską, Helenę Konkol, Zuzę Ok, Romka Gelarda, Julię Janulewicz oraz Plan Be.

Charakterystyczny dla modelu buta Deerupt grid, stał się inspiracją do powstania futurystycznego świata, stworzonego w miejskich przestrzeniach Warszawy. Nałożone na zdjęcia grafiki 3d, w postaci czarno-białej siatki są efektem wieloetapowej pracy fotografa oraz międzynarodowego teamu Flavio Albino i Atelier Martini.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764