logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zielone przystanki w Krakowie – AMS inwestuje w proekologiczne rozwiązania dla miast

  PR 16.04.2018, przeczytano 809 razy
ilustracjastrzałka

Na czterech krakowskich przystankach pojawiły się ekologiczne moduły, których głównym motywem są żywe rośliny tworzące naturalną ochronę antysmogową. Pilotażowy projekt pod nazwą Zielone przystanki realizowany jest w ramach trójstronnego porozumienia zawartego pomiędzy Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Zarządem Zieleni Miejskiej oraz AMS – pomysłodawcą rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zielone-przystanki-w-krakowie-%E2%80%93-ams-inwestuje-w-proekologiczne-rozwiazania-dla-miast,36173,artykul.html

– Zielone przystanki w Krakowie wpisują się w trend, jaki chcielibyśmy – zarówno jako firma, jak i mieszkańcy miast – widywać w przestrzeni publicznej jak najczęściej – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS. – Nasza propozycja łączy prosty, ale zarazem efektowny design, nowoczesną stylizację oraz niezwykle ważny obecnie aspekt proekologiczny – zadaniem nowych instalacji będzie pochłanianie pyłów – dodaje Gołębiowska.

ilustracjastrzałka

AMS jest odpowiedzialny za projekt przystanków spójny z linią mebli miejskich, montaż konstrukcji oraz ich utrzymanie. Pierwsze Zielone przystanki pojawiły się przy Teatrze Ludowym (ławka czworoboczna wokół drzewa na przystanku autobusowym), przy Centrum Kongresowym ICE (pergola z ławeczkami na przystanku tramwajowo-autobusowym), na rondzie Grzegórzeckim (moduły płotków na przystanku tramwajowym) oraz na przystanku AGH/UR (pergola z ławeczkami na przystanku autobusowym).

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764