logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bielsko-Biała: Konkurs na projekt i realizację muralu

   04.05.2018, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

Euroregion Beskidy ogłasza konkurs na projekt i realizację muralu, który powstanie jako jedno z działań mikroprojektu pt. „Powietrze nie zna granic”. Celem mikroprojektu jest podniesienie świadomości ekologicznej mieszkańców pogranicza polsko-słowackiego w zakresie negatywnych skutków degradacji środowiska naturalnego,w szczególności w zakresie zanieczyszczenia powietrza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bielsko-biala%3A-konkurs-na-projekt-i-realizacje-muralu,36370,artykul.html

Mural jest obecnie bardzo popularną formą street-artu, który łączy funkcje edukacyjne i artystyczne, zdecydowaliśmy się na taką formę przekazu głównej idei projektu ponieważ ma ona szansę trafić do szerszego grona odbiorców.

Zwycięski projekt zostanie zrealizowany na ścianie Bielskiej Fabryki Szczotek i Pędzli “BEFASZCZOT” , która znajduje się przy ul. Paderewskiego 7 w Bielsku -Białej.

Konkurs trwa do 14.05.2018 r. do godz. 12:00. Laureat konkursu otrzymuje nagrodę w wysokości 15 000 zł brutto obejmującą również wynagrodzenie za realizację muralu.

Źródło: Stowarzyszenie Euroregion Beskidy

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764