logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

  PR 09.05.2018, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-z-brazem-w-konkursie-innovation-2018,36417,artykul.html

W konkursie Innovation, organizowanym co roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradzane są nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee generujące sprzedaż i rozwijające krajowy rynek reklamowy. Podczas tegorocznej gali konkursowej jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej po raz kolejny wręczyło nagrody w kategoriach: Innowacyjnego Biznesu, Doświadczeń oraz Mediów. Na imprezie zatriumfował projekt dopasowania funkcjonalności konta osobistego do zindywidualizowanych potrzeb klientów, przygotowany przez Red8 i Touchideas, który nagrodzono brązem w kategorii Innowacyjny Biznes. Jury doceniło firmy za „trud wyróżnienia się w bardzo trudnej kategorii i odwagę zrobienia porządków w portfolio w oparciu o potrzeby klienta”.

Celem działań powierzonych Red8 oraz Touchideas przez Bank Zachodni WBK Grupa Santander było wykreowanie innowacji w obszarze oferty kont osobistych. Dotychczas bank miał w swojej ofercie 6 różnych produktów bankowych tego typu. W trosce o dobro klientów planował jej uproszczenie i maksymalne dopasowanie do realnych potrzeb klientów (np. pobudzenie motywacji do systematycznego oszczędzania, benefity finansowe towarzyszące prowadzeniu rachunku czy korzystna wymiana walut w Kantorze BZWBK24). W ten sposób powstało 7 pakietów usług odpowiadających na różne oczekiwania i oferowanych na rachunku osobistym Konto Jakie Chcę. Produkt przeznaczono do samodzielnej konfiguracji poprzez aktywację wybranych pakietów.

Projekt wdrożenia innowacji do oferty kont osobistych Banku Zachodniego WBK Grupa Santander miał na celu dopasowanie oferty do zmieniających się potrzeb klienta. Innowacyjny rachunek osobisty wprowadzono w sierpniu 2017 r. Szybko zyskał on popularność wśród klientów oraz nowych użytkowników oferty Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.

- Do kwietnia otwarto ponad 550 000 Kont Jakie Chcę. Na tę rekordową w historii banku liczbę składa się liczba klientów, którzy zmienili swój obecny rachunek na współtworzony przez nas produkt oraz suma kont otwartych przez nowych klientów banku. Wskaźnik lojalności mierzący skłonność do polecenia marki wzrósł prawie o 70% w porównaniu do poleceń użytkowników innych kont osobistych Banku. Co istotne, zakup nowych produktów finansowych następuje w sposób naturalny, z inicjatywy klienta, a nie pod wpływem kampanii sprzedażowej.  - mówi Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Marketingu

Nowe konto wyznaczyło kierunek rozwoju oferty banku, zaś samo Konto Jakie Chcę stało się flagowym produktem w nowej strategii komunikacji marki o czym świadczy nazwa, spójna z nowym hasłem pozycjonującym bank – „Bank jaki chcesz”.

Źródło: Denstu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764