logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe spotkanie Digital Signage Club

   10.05.2018, przeczytano 954 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 29 maja 2018 r. w Warszawie odbędzie się kolejne spotkanie Digital Signage Club, przeznaczone dla profesjonalistów i pasjonatów DS, organizowane przez Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association (PDSA) we współpracy z SQM Digital Signage. Wydarzenie stanowić będzie preludium do planowanej na wrzesień br. konferencji Digital Signage Trends.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-spotkanie-digital-signage-club-,36444,artykul.html

Tym razem spotkanie Digital Signage Club odbędzie się w jednym z największych i najbardziej nowoczesnych w Europie sklepów piłkarskich R-GOL.com , gdzie przy okazji można będzie zapoznać się z ciekawym wdrożeniem systemu Digital Signage, nagrodzonym w 2017 roku PDSA Award za wzorcową instalację.

W trakcie wydarzenia zostaną omówione m.in. takie zagadnienia jak: zastosowanie systemów Digital Signage w sklepie piłkarskim R-GOL.com; Omnichannel w przestrzeni sklepu tradycyjnego; nowoczesny store design z użyciem interaktywnych ekranów oraz aktualne działania i plany stowarzyszenia PDSA. Zaplanowano również panel dyskusyjny, networking oraz konkurs z nagrodami.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny jednak wymaga wcześniejszej rejestracji.

Majowe spotkanie jest wstępem do oczekiwanej konferencji Digital Signage Trends, która odbędzie 13 września br. pod patronatem Signs.pl. Podczas tegorocznej edycji DST podobnych przykładów, ciekawych wdrożeń i dyskusji branżowych będzie znacznie więcej. Na konferencji będzie mieć też premierę kompleksowy raport dotyczący polskiego rynku DS.

Źródło: PDSA, SQM Digital Signage

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764