logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IV Gift Show Poland: Start 18 maja

   11.05.2018, przeczytano 1188 razy
ilustracjastrzałka
stoiska z upominkami cieszą się wielką popularnością na każdych targach - Warsaw Comic Con 2018

Prezenty ślubne, komunijne, na urodziny czy z okazji awansu w pracy - Polacy obdarowują się coraz częściej i śmielej. Od 4 lat przegląd rynku upominków oferują Targi Prezentowe Gift Show Poland, których kolejna edycja odbędzie się w dniach 18-20 maja 2018 roku. Po raz pierwszy wydarzenie odbędzie się w Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Warsaw Expo. Wstęp na targi jest bezpłatny. Organizator przygotował również bezpłatny dojazd z centrum Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iv-gift-show-poland%3A-start-18-maja,36458,artykul.html

Zwyczaj wręczania upominków jest stary jak świat. I choć ludzie dzielą się na tych, którzy wolą otrzymywać prezenty i na tych, którzy wolą je dawać - prawie wszyscy lubimy podarunki. W kalendarzu nie brakuje zresztą okazji do ich wręczania. Rynek odpowiada na te potrzeby, przygotowując coraz bogatszą ofertę upominków. Trudno oszacować wartość rynku prezentów. Nie ulega jednak wątpliwości, że stale rośnie. Świadczą o tym coraz większe kwoty jakie z roku na rok Polacy wydają choćby na prezenty komunijne i świąteczne. Świetną okazją do zobaczenia najnowszych trendów na rynku upominków będą Targi Prezentowe Gift Show Poland 2018, których czwarta edycja odbędzie się w dniach 18-20 maja w Ptak Warsaw Expo, w warszawskim Nadarzynie.

Biżuteria, artykuły kreatywne i zabawki

Zakres tematyczny warszawskich targów jest bardzo szeroki. Na stoiskach polskich i zagranicznych wystawców zostaną zaprezentowane: artykuły kreatywne i hobbystyczne, designerskie akcesoria dla młodzieży (biżuteria, zegarki, mała elektronika), różnego rodzaju pamiątki, artykuły dekoracyjne oraz dodatki do domu, biura czy ogrodu, materiały poligraficzne i reklamowe, akcesoria tekstylne, ozdobne opakowania, zabawki, propozycje prezentów oraz produktów dla dzieci i niemowląt, akcesoria podróżnicze oraz sprzęt sportowy i produkty spożywcze. Wygląda więc na to, że na tych targach znajdziemy prezenty nawet dla najbardziej "beznadziejnych przypadków", czyli takich, których wyjątkowo trudno uszczęśliwić. Jedną z atrakcji targów, obok oczywiście oferty wystawców, będzie galeria malarzy chińskich. Co więcej, artyści z Chin osobiście pojawią się na targach i na żywo zaprezentują swoje malarskie umiejętności. Chińczycy przeprowadzą również pokazy kaligrafii chińskiej oraz lekcje parzenia herbaty.

Szansa dla importerów i producentów

Targi Gift Show Poland od samego początku łączą charakter imprezy biznesowej z show dla konsumentów. Wydarzenie jest świetną okazją dla branży: importerów, dystrybutorów, producentów czy projektantów do prowadzenia rozmów i zawierania kontraktów. Targi prezentowe będą ważnym spotkaniem branży, które w dużej mierze wpłynie na to, jakie nowe upominki trafią do polskich sklepów.

Równocześnie z targami Gift Show Poland w Ptak Warsaw Expo odbędą się także największe w Polsce targi sportowe - Go Active Show z udziałem gwiazd: m.in. Ewą Chodakowską, Joanną Jędrzejczyk, Kamilem Stochem, Dawidem Kubackim, Qczajem i Robert Burneiką. W programie imprezy liczne zawody, pokazy i treningi - w tym międzynarodowe zawody kulturystyczne, bicie Rekordu Guinnessa i trening ze skoczkami narciarskimi. Kolejną imprezą, która w dniach 18-20 maja zawita do Ptak Warsaw Expo będą targi ekologicznej żywności Bio Contracting.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

  • Na imprezy niezmotoryzowanych dowiozą bezpłatne autobusy kursujące z centrum Warszawy. Szczegóły na: www.giftshow.pl

Źródło: Ptak Warsaw Expo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764