logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowy miesięcznik na rynku prasowym - Newsweek Learning English

  PR 14.05.2018, przeczytano 853 razy
ilustracjastrzałka

Newsweek Learning English to pierwszy opiniotwórczy miesięcznik do nauki języka angielskiego, przygotowany w oparciu o oryginalne teksty z amerykańskiej edycji Newsweeka, wraz z dedykowaną nowoczesną metodyką i funkcjonalnymi ćwiczeniami. Miesięcznik zadebiutował na rynku w poniedziałek 14 maja, ukazał się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Wydawcą jest Ringier Axel Springer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowy-miesiecznik-na-rynku-prasowym---newsweek-learning-english,36477,artykul.html

Na miesięcznik opinii Newsweek Learning English składają się wybrane przez polską redakcję najciekawsze artykuły z ostatnich, najbardziej aktualnych wydań amerykańskich. Teksty wzbogacone są  ćwiczeniami, nagraniami audio i video, które ułatwiają rozumienie i pozwalają w naturalny sposób doskonalić umiejętności językowe czytelnika

- Newsweek Learning English to unikatowy produkt na polskim rynku prasowym, skierowany przede wszystkich do osób dorosłych chcących w naturalny sposób doskonalić swoje umiejętności językowe, ale także do czytelników tygodnika Newsweek, studentów i nauczycieli. Poruszane na łamach magazynu zagadnienia są na wskroś współczesne, pisane przez dziennikarzy na stałe pracujących w międzynarodowej redakcji gazety. Ich tematyka jest zróżnicowana: od ważkich tematów politycznych, przez palące kwestie społeczne, ekonomiczne i najważniejsze trendy kulturalne - mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza treści premium Ringier Axel Springer Polska. - Wierzymy, że nasz magazyn będzie zarówno doskonałym narzędziem do nauki języka, jak i interesującą aktualną lekturą prasową - dodaje Kaczmarska.

Magazyn został przygotowany z myślą o osobach chcących rozwijać swój j. angielski na poziomie średnim i zaawansowanym Największym atutem Newsweek Learning English jest nauka na oryginalnych ciekawych tekstach z wydania amerykańskiego oraz dedykowana nowoczesna metodyka. Materiały redakcyjne z „modułową” częścią metodyczną, przygotowane zostały przez zespół metodyków i lektorów specjalizujących się w nauczaniu osób dorosłych, pracujących zawodowo z językiem angielskim. Twórcy magazynu chcą, by czytanie oryginalnych tekstów pozwoliło poznać współczesny język angielski a przy okazji także kulturę krajów anglosaskich. Całość opracowana została według autorskiego podejścia do nauczania języka angielskiego dorosłych Mariusza Gomuły - trenera, założyciela i właściciela firmy szkoleniowej Fountain of Knowledge – Nauka Języków Obcych.

- Z mojego wieloletniego doświadczenia w pracy z dorosłymi uczniami wynika, że najlepsze rezultaty mają ci, którzy potrafią powiązać naukę języka z własnym życiem i otaczającym światem. Oznacza to: czytanie aktualnej prasy anglojęzycznej, oglądanie ciekawych materiałów wideo i dyskutowanie o zaprezentowanych tematach - komentuje Mariusz Gomuła. - Korzystając z naszego magazynu, studenci poznają żywy, autentyczny, wciąż zmieniający się język angielski, jakim posługują się mieszkańcy krajów anglosaskich, praktyczne słownictwo i niezbędne konstrukcje gramatyczne. Proponujemy funkcjonalne i efektywne podejście w nauce angielskiego, które zapewnia swobodniejsze wypowiadanie się na różne tematy bez zbytecznego skupiania się na formach i konstrukcjach gramatycznych - dodaje.

Do każdego artykułu redakcja przygotowała ćwiczenia, które uczą wyrażania własnych opinii, analizy tekstu oraz prezentowania własnego stanowiska. Czytelnik nie musi znać całego zakresu słownictwa zastosowanego w artykułach, by coraz lepiej i płynniej się wypowiadać. Najważniejsze, by dzięki zawartym w piśmie ćwiczeniom nauczył się wykorzystywać oryginalne materiały do realizacji swoich celów językowych.

Wejście miesięcznika na rynek wsparte jest dedykowaną kampanią reklamową w TV, kampanią prasową i online w mediach własnych, promocją w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Pierwszy numer magazynu, w łącznym nakładzie 50 tys. egzemplarzy, dostępny jest zarówno z tygodnikiem Newsweek, jak i samodzielnie. Sprzedaż prowadzona jest w salonach prasowych, kioskach i sieci salonów Empik. Cena regularna wersji samodzielnej wynosi 19,99 zł, z tygodnikiem Newsweek, 22,99 zł. Magazyn liczy 80 stron, format – 210x280.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764