logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa odsłona projektu Slow Road by Mazda

  PR 16.05.2018, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

Mazda inspiruje do odkrywania najpiękniejszych, często mało popularnych, zakątków Polski. Proponuje podróż w nieznane, gdzie czas płynie wolniej. Właśnie z myślą o wartościowym spędzaniu czasu powstał projekt Slow Road by Mazda, który od teraz zachwyca nową odsłoną swojej strony internetowej www.slowroad.pl. Kampanią promocyjną projektu zajmie się agencja Eskadra.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-odslona-projektu-slow-road-by-mazda,36521,artykul.html

Nowa odsłona strony Slow Road by Mazda to sprawne narzędzie do wyszukiwania miejsc noclegowych oraz tras jednodniowych i weekendowych. Wszystkie klimatyczne miejsca dobierane są zgodnie z filozofią slow. Ważne są ich unikatowa atmosfera, panujące tam zwyczaje oraz kuchnia, jaką oferują. Trasy znajdujące się na stronie Slow Road by Mazda to gwarancja przeżycia wspaniałej przygody w duchu slow drivingu, czyli niespiesznej jazdy skoncentrowanej na przyjemności. Strona adresowana jest do każdego, kto pragnie przeżyć przygodę i ma duszę podróżnika.

Agencja Eskadra jest pomysłodawcą projektu Slow Road. Odpowiada również za kampanię promocyjną, na którą składają się: mailing, display, powiadomienia push oraz kampania adwords.

Slow Road to filozofia życia skoncentrowana na spokoju, spotkaniu z drugim człowiekiem, poznawaniu oryginalnych smaków i kultywowaniu tradycji. Głównym celem akcji jest promocja podróżowania z dala od miasta, zdrowego odżywiania, lokalnych tradycji oraz relaksu z dala od wielkomiejskiego hałasu.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764