logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Swiss Krono z Promoagency wprowadza kolekcję Walldesign

  PR 16.05.2018, przeczytano 2370 razy
ilustracjastrzałka

Marka SWISS KRONO wprowadziła do swojej oferty nowość – elementy dekoracyjne WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię launchingową oraz materiały marketingowe nowego produktu odpowiadała agencja PromoAgency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swiss-krono-z-promoagency-wprowadza-kolekcje-walldesign,36522,artykul.html

Synonimem szwajcarskiej jakości z ponad 50-letnim doświadczeniem jest marka SWISS KRONO – największy producent płyt i wyrobów drewnopochodnych w Polsce. W odpowiedzi na obowiązujące trendy oraz potrzeby swoich klientów firma wprowadziła kolekcję elementów dekoracyjnych WALLDESIGN. Za strategię komunikacji, kampanię lauchingową, naming i branding nowego produktu oraz materiały promocyjne odpowiadała PromoAgency.

Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie reklamy prasowej z ambasadorem marki, Tomaszem Kammelem, a także organizacja i koordynacja cieszącego się dużym zainteresowaniem konkursu “Zostań WALLDESIGNEREM”. Do współpracy zaangażowaliśmy Alinę Szklarską – właścicielkę popularnego bloga Design Your Life.

PromoAgency zaprojektowała też nowoczesną szatę graficzną katalogu produktów WALLDESIGN. Ponadto agencja stworzyła dedykowaną nowemu produktowi stronę internetową typu microsite, animacje produktową oraz wrażeniową, jak również materiały BTL i digital.

Źródło: PromoAgency

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764