logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwie nowe kampanie Synergic dla United International Pictures

  PR 16.05.2018, przeczytano 1138 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyły realizowane przez Synergic dwie nowe kampanie promujące premiery filmowe UIP Polska. Kluczem działań wizerunkowych jest sprawdzona i efektywna w dotarciu do wielkomiejskiej grupy przestrzeń dworców PKP oraz przejść podziemnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwie-nowe-kampanie-synergic-dla-united-international-pictures,36523,artykul.html

United International Pictures (UIP Polska) jest jednym z dystrybutorów kinowych w Polsce. Reprezentuje największe amerykańskie studia filmowe: Universal Pictures, Paramount Pictures i Sony Pictures. Odpowiada za sukces takich serii, jak: „Pięćdziesiąt twarzy Greya”, „Szybcy i wściekli”, „Transformers”, „Minionki” czy „Hotel Transylwania”. Od 1981 roku UIP miało w swojej dystrybucji ponad 1.000 filmów, z których ponad 100 nagrodzono Oscarami.

Aktualna kampania reklamująca film „Wyszczekani” ("Show Dogs") realizowana jest w tunelach przejścia podziemnego w Warszawie, gdzie frapujące grafiki z głównymi bohaterami nawiązują do charakteru i aury tajemniczości fabuły.

Równoległa kampania Synergic dla United International Pictures realizowana jest na dworcach PKP we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Bydgoszczy. Do jej promocji wykorzystano ekrany LCD reklamujące film „Strażnicy cnoty” ("Blockers"), który w humorystyczny sposób opowiada o losach amerykańskich rodzin i perypetiach towarzyskich ich nastoletnich córek.

- Każdego dnia przejścia podziemne są miejscem transferowym dla kilkudziesięciu a nawet kilkuset tysięcy potencjalnych widzów premier filmowych i tym samym stanowią dla nas wysoce atrakcyjną przestrzeń reklamową. Nie bez znaczenia jest też fakt możliwości kreatywnego wykorzystania tej przestrzeni dla narracji o filmach – powiedział Stanisław Pytel, dyrektor marketingu United International Pictures.

- Kampanie premier filmowych to idealny przykład innowacyjnego wykorzystania sztandarowych nośników Synergic - przejść podziemnych i dworców PKP. Stanowią one niewątpliwie o naszej przewadze konkurencyjnej na rynku. Kreatywne pomysły przygotowane dla UIP Polska zwracają uwagę i intrygują potencjalnych widzów fabułą filmów i odpowiednio budują napięcie na chwilę przed zajęciem miejsca w fotelu kinowym – przekonuje Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

Źródło: SYNERGIC

www.synergic.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764