logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Saatchi & Saatchi Is i Estoremedia łączą siły

  PR 18.05.2018, przeczytano 991 razy

Saatchi & Saatchi IS nawiązała partnerską współpracę z eStoreMedia, w ramach której spółki stworzą wspólną ofertę dla międzynarodowych klientów. eStoreMedia odpowiedzialna będzie za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych wspomagających marki w przestrzeni eCommerce. Saatchi & Saatchi IS oferować konsulting eCommerce oraz tworzenie, utrzymywanie i optymalizację kontentu marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/saatchi-and-saatchi-is-i-estoremedia-lacza-sily,36557,artykul.html

- To partnerstwo to kolejny krok w przyszłość – technologia i automatyka wspierające kreowanie i zarządzanie kontentem w środowisku eCommerce. Globalny serwis Saatchi & Saatchi IS rozwija się razem z grupową koncepcją Publicis Commerce, skalowana na wszystkich kontynentach – powiedział Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO of Publicis Communication.

eStoreMedia jest dostawcą rozwiązań technologicznych takich jak: eStoreCheck – platforma do audytu treści w sklepach online, eStoreContent – platforma do zarządzania treściami (PIM) oraz ich syndykacji, eShopper Review Analysis – platforma do analizy treści opinii produktowych.

- eStoreMedia posiada doskonałe rozwiązania, zweryfikowane przez globalnych klientów, takich jak: P&G, Grohe, Nestle, Loreal, Coty, Samsung, Microsoft, Philips. Wpisują się one doskonale w strategię Saatchi & Saatchi IS związaną z automatyzacją usług, wykorzystanie narzędzi analitycznych do wyciągania jeszcze lepszych wniosków konsumenckich i tzw. digital brand intelligence. Cieszę się, że Publicis Communication zyskuje takiego partnera – mówi Krzysztof Andrzejczak CEO Saatchi & Saatchi IS.

- Saatchi & Saatchi IS jest liderem wspierającym od lat globalnych klientów w zakresie tworzenia treści i optymalizacji procesów sprzedażowych w ekosystemie retailerów eCommerce. Nasze połączone siły pozwolą dostarczać klientom jeszcze lepsze rozwiązania jako „one stop shop” – komentuje Bartek Kiełbiński CEO eStoreMedia.

Saatchi & Saatchi IS w ramach swoich kompetencji: bada jakość kontentu publikowanego w sklepach internetowych, projektuje go, dostarcza do e-sklepów, utrzymuje oraz optymalizuje jego konwersję i widoczność w ponad 300 sklepach na całym świecie.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764