Saatchi & Saatchi IS nawiązała partnerską współpracę z eStoreMedia, w ramach której spółki stworzą wspólną ofertę dla międzynarodowych klientów. eStoreMedia odpowiedzialna będzie za dostarczanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych wspomagających marki w przestrzeni eCommerce. Saatchi & Saatchi IS oferować konsulting eCommerce oraz tworzenie, utrzymywanie i optymalizację kontentu marek.
- To partnerstwo to kolejny krok w przyszłość – technologia i automatyka wspierające kreowanie i zarządzanie kontentem w środowisku eCommerce. Globalny serwis Saatchi & Saatchi IS rozwija się razem z grupową koncepcją Publicis Commerce, skalowana na wszystkich kontynentach – powiedział Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO of Publicis Communication.
eStoreMedia jest dostawcą rozwiązań technologicznych takich jak: eStoreCheck – platforma do audytu treści w sklepach online, eStoreContent – platforma do zarządzania treściami (PIM) oraz ich syndykacji, eShopper Review Analysis – platforma do analizy treści opinii produktowych.
- eStoreMedia posiada doskonałe rozwiązania, zweryfikowane przez globalnych klientów, takich jak: P&G, Grohe, Nestle, Loreal, Coty, Samsung, Microsoft, Philips. Wpisują się one doskonale w strategię Saatchi & Saatchi IS związaną z automatyzacją usług, wykorzystanie narzędzi analitycznych do wyciągania jeszcze lepszych wniosków konsumenckich i tzw. digital brand intelligence. Cieszę się, że Publicis Communication zyskuje takiego partnera – mówi Krzysztof Andrzejczak CEO Saatchi & Saatchi IS.
- Saatchi & Saatchi IS jest liderem wspierającym od lat globalnych klientów w zakresie tworzenia treści i optymalizacji procesów sprzedażowych w ekosystemie retailerów eCommerce. Nasze połączone siły pozwolą dostarczać klientom jeszcze lepsze rozwiązania jako „one stop shop” – komentuje Bartek Kiełbiński CEO eStoreMedia.
Saatchi & Saatchi IS w ramach swoich kompetencji: bada jakość kontentu publikowanego w sklepach internetowych, projektuje go, dostarcza do e-sklepów, utrzymuje oraz optymalizuje jego konwersję i widoczność w ponad 300 sklepach na całym świecie.
Źródło: Saatchi & Saatchi IS