logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Howto: Alice in Programmaticland

  PR 18.05.2018, przeczytano 635 razy

Czym jest planowanie komunikacji marek w dobie programmatic? Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia? W jaki sposób ograniczać ryzyko związane z brand safety w kampanii? Jak wykorzystać machine learning w monetyzacji programmatic? Na te i inne pytania dotyczące rozwoju tego modelu zakupu reklam i optymalizacji efektywności kampanii odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Alice in Programmaticland”.  Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-alice-in-programmaticland,36559,artykul.html

Konferencja „IAB HowTo: Alice in Programmaticland” jest przeznaczona przede wszystkim dla managerów i specjalistów prowadzących projekty digital marketingu i e-commerce. Podczas spotkania dowiedzą się, dlaczego światowe wydatki na reklamę internetową zrównują się z budżetami przeznaczanymi na reklamę telewizyjną oraz jaką w tym rolę odgrywa atrakcyjność formatów wideo. Przekonają się też, że programmatic to świat idealnie zorganizowany, zapewniający narzędzia, które w łatwy sposób pomagają osiągnąć założone cele. Poznają gotowe strategie działania – od najprostszych do bardziej skomplikowanych. Dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z różnych źródeł oraz jaka jest rola jakości danych dla efektywności kampanii.

W programie wydarzenia znajdą się zagadnienia prezentujące, jak programmatic może skutecznie wspierać sprzedaż tradycyjną i jak udowodnić, że ściągnął on klientów do sklepu offline. Prelegenci udowodnią też, że kreacja dynamiczna może być nie tylko efektywna, ale też estetyczna. Pokażą najlepsze case’y i przykłady łączenia offline i online w jeden zwarty ekosystem. Zdradzą, jak wykorzystanie danych czerpanych w czasie rzeczywistym pozwala na dotarcie z właściwym komunikatem we właściwym czasie do właściwych osób.

Eksperci zwrócą też uwagę na to, że wraz z rosnącą popularnością programatycznego modelu zakupu reklam, klienci stają przed problemami związanymi z bezpieczeństwem marki i koniecznością ochrony przed fraudami. Zastanowią się też, jak zapobiegać zagrożeniom oraz jak sprawić, by i kontrahenci stosowali dobre praktyki. Opowiedzą o wpływie zastosowania filtrów brand safety na efekty kampanii. Zwrócą też uwagę na konieczność zapewnienia jakości powierzchni reklamowej i standardów jej widoczności.

Ważnym tematem konferencji będzie prowadzenie działań digital w oparciu o dane w kontekście RODO.

- Z estymacji Grupy Programmatic IAB Polska wynika, że wydatki na programatyczny model zakupu reklam w 2017 roku w Polsce stanowiły już ponad 25% budżetów reklamy display i wideo. Widzimy, że rozwój technologii pozwala na coraz lepsze wykorzystanie tego kanału w prowadzeniu efektywnych kampanii online. Dużo skuteczniej potrafimy też dbać o brand safety czy viewability, co ma duży wpływ na zaufanie reklamodawców do tego modelu – mówi Elżbieta Kondzioła, dyrektor sprzedaży online Sprzedajemy.pl, szef Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Wśród prelegentów IAB HowTo, którzy podzielą się doświadczeniem i wiedzą, znajdą się eksperci branży, przedstawiciele największych polskich firm: MediaCom, Cube Group, Bluerank, Adform, Revescore, WP, Wavemaker, Sprzedajemy.pl, MediaCom, IPG, SalesTube, Revescore, CloudTechnologies, Havas Media Group, DBi, Yieldbird, Sociomatic, Netsprint Group, Screen Network, Appnexus i Netsprint Group.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764