logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Explore Poland: Jest nowa akcja promująca Polskę  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU

ilustracja

Piękno i zabytki naszego kraju to temat nowej kampanii zorganizowanej przez Fundację Edukacji Polonijnej. Towarzyszący projektowi spot reklamowy zbiera w internecie entuzjastyczne recenzje. Akcja adresowana jest głównie do Polaków mieszkających za granicą.

  PRZEJDŹ DO ARTYKUŁU
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

IMHO można skrócić do 1,5 minuty bez straty jakości.
A i tak będzie za długie...

avatar użytkownika
,

Może nie jesteś grupą docelową?  

,

A kto jest grupą docelową filmu ponad 3 minutowego filmu z widoczkami?

IMHO należy popatrzeć jak robią inni.
30 sekund. Na tyle uwagi można ewentualnie liczyć.
  

avatar użytkownika
,

To nie jest spot emitowany w przerwie meczu - materiał jest udostępniony w internecie i adresowany do tych, którzy świadomie decydują się na jego obejrzenie.  

,

Może to jest właśnie problem, że to, co trzeba pokazywać w przerwie meczu, jest pokazywane tylko tym, którzy świadomie zdecydują się na jego obejrzenie...?  

avatar użytkownika
,

Doczytałeś do kogo adresowana jest akcja?  

,

A rozumiesz do KOGO powinna być adresowana?


Żadna sztuka wymyslić sobie akcję kierowaną do nikogo i wydać na nią państwowe pieniądze.
  

avatar użytkownika
,

No podpowiedz - do kogo powinna kierować swoje akcje fundacja (finansowana również z prywatnych darowizn) zajmująca się edukacją środowisk polonijnych... Czas start!  

,

Sorry, ale nie udzielam darmowych konsultacji.  

avatar użytkownika
,

Mógłbyś zrobić od czasu do czasu cośkolwiek pro bono.  

,

Myślisz, że powyższy filmik powstał za darmo a wszyscy przy nim pracujący działali pro bono?  

avatar użytkownika
,

Tego nie wiemy, ale wkład pracy w taką poradę nie da się porównać z pracą nad stworzeniem całego tego filmu. Mógłbyś się szarpnąć jeśli rzecz lezy Ci na sercu.  

,

Nie widzę powodu, choćby jednego, dla którego miałbym.
  

avatar użytkownika
,

Czyli że Ci nie leży?   

,

Czyli, że nie poprawiam za darmo tego, za co inni wzięli pieniądze.  

avatar użytkownika
,

W takim razie pozostanie to Twoją słodką tajemnicą.  

brak ikonki
,

jeżeli ten film by powstał 10-12 lat temu to ok, ale teraz to wygląda jak zlepek kilku ujęć odklepane na zajęcia w szkole

avatar użytkownika
,

Sądzisz że w ciągu ostatnich 10 lat dokonał się taki postęp standardów estetycznych w reklamie wideo, że rzeczy oceniane jako dobrze 10 lat temu dziś już trącą myszką?  

brak ikonki
,

nie tyle sądzę co wiem, że zmontowanie takiego klipu 10 lat temu na telefonie nie było możliwe, a teraz takie rzeczy można na smartfonie zmontować. To, że ktoś parę ujęć z drona zrobił nie oznacza od razu, że jest to super. Film jak z wesela z wykupioną dodatkowo opcją filmowania z drona. Ot i tyle. Brak efektu WOW.
A teraz filmik sprzed dwóch lat:
https://www.youtube.com/watch?v=ekz6i58kVpI
Tylko tu mam wrażenie, że mieli lepszego operatora drona.
Jakoś nie zauważyłem, żeby ten nowy film "promocyjny" czymś się wyróżnił na tle setek innych, zapadł w pamięć czy cokolwiek innego... No może poza jednym, brak dobrej stabilizacji przy ujęciach z bliska osób - kamera się "buja" (0:18, 1:17), tam gdzie nie było gimbala w dronie (czyli technika dostępna obecnie, a nie 10 lat temu).
Taka moja subiektywna opinia, chyba mam do niej prawo?
Czy mam zakaz wypowiadania się w tym temacie tak jak w temacie gastronomiczno- kebabowym?
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli ktoś będzie usiłował odebrać Ci prawo do wypowiedzi zgłoś to od razu - zajmiemy się draniem.  

Najnowsze w tym dziale

Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.
„Drugi człowiek zmienia wszystko”: kampania na rzecz osamotnionych seniorów z udziałem polskich gwiazd
Jak możemy pomóc samotnym osobom starszym? Stowarzyszenie mali bracia Ubogich odpowiada na to pytanie w jubileuszowej akcji pod hasłem “Drugi człowiek zmienia wszystko”. Na jubileuszowej stronie Stowarzyszenie opublikowało raport z najnowszego badania o samotności wśród osób 80+ oraz podcast z udziałem podopiecznych. W kampanii wzięli udział Edyta...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764