logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Textile Zone: Nowy sektor na Remadays Warsaw 2019

   07.06.2018, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 to doskonała okazja do zaprezentowania czegoś nowego. W związku z tak mocną i rozwijającą się branżą odzieżową i tekstylną nadszedł czas aby jej reprezentanci  zostali wyróżnieni poprzez wyodrębniony, specjalnie dla nich, sektor targowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/textile-zone%3A-nowy-sektor-na-remadays-warsaw-2019,36794,artykul.html

Textile Zone jest idealną przestrzenią dla firm specjalizujących się w nowoczesnych rozwiązaniach w branży odzieżowej. To sektor targów w którym znajdą Państwo dostawców: odzieży reklamowej, odzieży roboczej, odzieży sportowej, odzieży ochronnej, fitness, medycznej, maszyn znakujących (sitodrukowych, hafciarek itp), tkanin i dzianin, tekstyliów domowych i użytkowych, dodatków i akcesoriów, usług itp.

15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 odbędzie się w dniach od 13 do 15 lutego.

Jak co roku, targi objęte będą patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764