logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złoto dla polskiej marki w European Design Awards

  PR 11.06.2018, przeczytano 1239 razy
ilustracjastrzałka

W Oslo miała miejsce konferencja i finał międzynarodowego konkursu European Design Awards. ED Awards jest wydarzeniem z kilkunastoletnią tradycją, które wyróżnia fakt, iż jego jury to redaktorzy największych magazynów zajmujących się tematyką designu i komunikacji, m.in. takich jak francuskie „Etapes”, niemieckie „Novum”, czy brytyjskie „Eye”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zloto-dla-polskiej-marki-w-european-design-awards,36823,artykul.html

W tegorocznej edycji złoto w kategorii opakowania przypadło młodej polskiej marce Hagi Cosmetics, a dokładnie linii kosmetyków dziecięcych HagiBaby. Jest to olbrzymie wyróżnienie, ponieważ niezmiernie trudno jest konkurować z bardzo dojrzałym i jakościowym wzornictwem opakowań Niderlandów, Skandynawii, Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Francji.

Hagi Cosmetics to marka, która wyróżnia się swoim wzornictwem. Mimo iż firma nie posiada budżetów reklamowych dużych producentów kosmetycznych, jej produkty promuje większość magazynów kobiecych m.in. „Vouge”, „Twój Styl”, czy „Glamour”. Czy w promocji pomagają dobrze zaprojektowane opakowania? Na pewno tak – są bowiem doskonałym graficznym dopełnieniem rozkładówek magazynów kobiecych, a komentarze na profilu facebookowym marki świadczą o tym, że zauważają je również konsumenci. Opakowania wszystkich linii Hagi Cosmetics, w tym Hagi Baby wyrażają zawartość produktów – ich naturalny skład, bezpieczeństwo, wysoką jakość.

Od początku istnienia firmy za branding i opakowania firmy odpowiada studio Podpunkt. Współpraca Hagi Cosmetics i studia zaczęła się 5 lat temu, wspólnie opracowana została cała identyfikacja oraz kilka linii kosmetycznych – mydła, balsamy, słoneczna linia „Wakacje na Bal”, linia świec zapachowych, peelingów czy najnowszy produkt, nagrodzone złotem European Awards Design – HagiBaby.

Źródło: Podpunkt

www.podpunkt.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764