Wystartowała kampania promująca bogatą ofertę nowych mieszkań na warszawskim osiedlu Holm House. Inwestycję realizuje mieszkaniowa spółka z Grupy Skanska w Polsce. Dom mediowy Codemedia odpowiada za planowanie i zakup mediów outdoor, radio i digital.
Skanska należy do światowej czołówki przedsiębiorstw zajmujących się działalnością budowlaną i deweloperską. Głównym celem spółki jest realizowanie inwestycji przyjaznych społeczeństwu. Firma działa na wybranych rynkach w Europie i Ameryce Północnej.
Działania przewidziane są m.in. w takich mediach jak nośniki OHH, czy display i mailing. Ich celem jest szerokie dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o rozpoczęciu sprzedaży drugiego etapu osiedla Holm House – to ponad 220 mieszkań w trzech nowych budynkach.
Poprzez akcję promocyjną Skanska chce dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. Holm House mieści się w popularnej i lubianej biznesowej części Warszawy. Pierwszy etap cieszył się olbrzymim zainteresowaniem wśród inwestorów, kupujących mieszkania pod wynajem, ale również osób, które nie chcą tracić wielu godzin w korkach w drodze do pracy. Jest to już kolejna kampania, którą deweloper powierzył Codemedia.
Za koordynację prac offline w domu mediowym odpowiada Sylwia Duda, natomiast online Anna Naparty.
- Po dokładnych analizach branży oraz odbiorców postawiliśmy na reklamę outdoor, w radiu oraz digital. Zarekomendowaliśmy wielotorowe działania ze względu na zmieniający się rynek mediów i sposoby ich konsumpcji – mówi Anna Naparty, Codemedia.
Źródło: Codemedia