logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

146 cali ekranu The Wall i legendarne głośniki Steinway Lyngdorf

  PR 12.06.2018, przeczytano 482 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów InfoComm 2018 Samsung ogłosił współpracę z firmą Steinway Lyngdorf, która specjalizuje się w produkcji cenionych na świecie systemów audio. Imponujące połączenie Samsung The Wall, czyli ekranu Micro LED nowej generacji z najnowocześniejszym nagłośnieniem Steinway Lyngdorf zapewnia wrażenia najwyższej jakości. Zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych targach elektroniki użytkowej (CES) The Wall był jednym z najczęściej komentowanych urządzeń i nadal cieszy się dużym zainteresowaniem w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/146-cali-ekranu-the-wall-i-legendarne-glosniki-steinway-lyngdorf,36853,artykul.html

– The Wall jest symbolem innowacyjności marki Samsung – powiedział Seog-gi Kim, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki współpracy z firmą Steinway Lyngdorf zapewniamy niezrównane, jedyne w swoim rodzaju doznania audiowizualne.

Innowacyjny The Wall zapewnia idealną czystość i precyzję odwzorowania kolorów, doskonałe wrażenia podczas oglądania zarówno w jasnym, jak i ciemnym otoczeniu oraz większą trwałość niż tradycyjne ekrany – a wszystko to przy mniejszym zużyciu energii. Jego modułowa konstrukcja daje większą elastyczność, a standardową wielkość tego 146-calowego urządzenia można dostosowywać do wnętrza bez kompromisu względem wydajności i jakości.

Steinway Lyngdorf, pierwsza firma audio, która w 1998 roku stworzyła w pełni cyfrowy wzmacniacz, to idealny partner przy pracy nad The Wall. System audio Steinway Lyngdorf przez sześć lat z rzędu był laureatem prestiżowej nagrody „Editor's Choice” przyznawanej przez magazyn The Absolute Sound. System ten obejmuje RoomPerfect, czyli usługę strojenia dźwięku z korekcją pod kątem danego pomieszczenia, która jest jednym z najbardziej wyrafinowanych na świecie rozwiązań w zakresie dostosowania systemu audio do otoczenia.

Uzupełnieniem niezwykłych wrażeń wizualnych charakterystycznych dla Samsung jest znakomity dźwięk wydobywający się z wolnostojącego głośnika Steinway & Sons Model B firmy Steinway Lyngdorf połączonego z nowym procesorem dźwięku przestrzennego Steinway & Sons P100. Model B jest pełnozakresowym, precyzyjnie wykonanym głośnikiem dipolowym stworzonym, aby zapewnić wysoką jakość i realistyczne piękno brzmienia.

The Wall Professional, dostępny obecnie w przedsprzedaży, przeznaczony jest zarówno na rynek komercyjny, jak i domowy - od wysokiej klasy eleganckich wnętrz po przestrzenie multimedialne i prywatne sale kinowe. Pierwszym krokiem w ramach współpracy było zaprezentowanie przez firmy Samsung i Steinway Lyngdorf The Wall Professional i Modelu B jako perfekcyjnego rozwiązania dla klientów, którzy pragną nie tylko obrazu o najlepszej jakości, ale również doskonałego systemu audiowizualnego.

Źródło: Samsung

www.samsungmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764