logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa kategoria w konkursie POS Stars 2018

   12.06.2018, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

To już 10. edycja organizowanego przez OOH magazine konkursu na najlepsze display'e w wybranych kategoriach. Jego celem jest wyłonienie najlepszych display'ów i realizacji na rynku. Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w swoich kategoriach - w poprzedniej edycji było ich 13: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja. W tym roku pojawi się nowa - POS EVENT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-kategoria-w-konkursie-pos-stars-2018,36863,artykul.html

Najwyżej oceniona praca przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.

- Kiedy przyjmuję zgłoszenie do konkursu, często zastanawiam się czy zostało przypisane do właściwej kategorii. Czasami POS jest tak uniwersalny, że spokojnie mógłby zostać zgłoszony w kilku kategoriach, do czego oczywiście każdy zgłaszający ma prawo. Czasami jednak pojawiają się zgłoszenia, które nie wpisują się w żadną z kategorii, stąd naturalnie powstaje nowa. Tak też się stało w tym przypadku. Na ten moment dostałam dwa zgłoszenia, ale myślę, że będzie ich w tej kategorii więcej. Czekam na kolejne - mówi Magdalena Wilczak z OOH magazine, opiekun konkursu.

Wszystkie zgłoszone realizacje będzie można oglądać 12 i 13 września 2018 roku poczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwalMarketingu.pl - wydarzenia objętego patronatem medialnym Signs.pl.

  • Zgłoszenia: m.wilczak(at)oohmagazine.pl 


 

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764